Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fikk the sims vibber av hartfire dlc traileren på gametrailers nå

 

Haha, litt i overkant koselig og kjedelig ja. Håper dette bare var ett lite sideprosjekt og at vi kan vente oss en ordntlig DLC om noen måneder, hadde nok vært litt mer spennende med en tur til for eks Summerset Isle enn det er å bygge en trehytte i skogen og stelle med kjerringer og unger :p

Lenke til kommentar

Hallo! Jeg har et spørsmål ang det å sitte i fengsel. Jeg ble arrestert i Solitude med en bounty på over 3000. Jeg valgte å sitte i fengsel for å slippe å betale. Der fant jeg ut at jeg ville rømme og klarte dette, men når jeg kommer ut blir jeg arrestert igjen med én gang og har samme bounty, så poenget med å rømme forsvinner jo helt.

 

Er dette en bug, eller er det bare sånn? Skjønner ikke vitsen med å rømme fra fengsel hvis man likevel blir tatt når man beveger seg på gata i byen..

Lenke til kommentar

Jeg har valgt å holde meg til Dawnguard-gruppen, men begynte først på oppdragene i kveld så jeg har ikke kommet så langt. Slettet alle tidligere saves når jeg kjøpte Dawnguard for å starte en helt ny karakter, koser meg med å bygge opp karakteren helt på nytt. Er blitt level 51 uten å ha begynt på verken Thieves Guild, Dark Brotherhood eller Civil War questene. Main Quest er litt under halvveis i, så har fortsatt mye gøy foran meg. Angående vampyrer i Dawnguard

 

sliter med at de av og til angriper i byer, da de dreper lokalbefolkningen. En gang jeg kom ut i fra Dragonsreach satt de i gang rett innenfor byporten til Whiterun og drepte Belethor og Adrianne Avenicci før jeg hadde mulighet for å komme og hjelpe. Måtte laste inn en gammel save for å ikke miste mine viktigste dumpingplasser for loot. Vet ikke om det er scriptet om de skal drepes, men jeg har da klart å holde live i dem til nå.

 

Lenke til kommentar

For noe dritt det var å bygge hus i Skyrim. For det første kunne jeg ikke velge hvor jeg skulle bygge huset. Det er noen få forhåndsbestemte byer som lar deg kjøpe land å bygge på. Etter det må du bygge hus på en forhåndsbestemt plass, men alt det andre er like forhåndsbestemt. Man man klikker seg inn på planene som allerede ligger klar på en benk, så er det i grunn bare å kappe ved, samtidig som man klikker det forhåndsbestemte huset frem på den forhåndsbestemte plassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...