Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Save filer er ikke låst til PSN kontoen din, men brukeren din på selve PS3 konsollen. Er hvertfall slik med de fleste spillene mine på PS3

 

Med Skyrim vet jeg ikke, fordi det har jeg på PC

Lenke til kommentar

Har litt lusst å starte med creation kit selv men føler at jeg ikke kan det før jeg har ordentlig god tid.

Moddet før i tiden med Joint Operations hvis dere husker det og vil ikke laga noen halvferdige greier.

Utrolig kjekt av Bethesda å frigi den programvaren da, gleder meg til de første ordentlig store questene kommer :dribble:

Lenke til kommentar

mener det bare har noe å si for prisen.

Løper selv rundt med Hide armour jeg. eneste heavy armour jeg bruker er en fet ancient nord helmet.

Er det bare meg som synes ta det virker som om Bethesda har brukt litt for lite tid på å lage stilige lette rustninger? Det virker som om det er langt fleire heavy armour sett en det er light og ingen av light armour er heller særlig karakteristiske for den der "nord settinga".

Lenke til kommentar

Huff.. Har en questmangel igjen merker jeg. Quests du får av tilfeldige i byene går som regel ganske kjapt over.

 

Hadde samme problem, fikk meg til å begynne på en ny char.

Men denne gangen plukker jeg opp alt av quests jeg finner. I hver by og område går jeg til inn å plukker nye quests etc :)

Lenke til kommentar

Huff.. Har en questmangel igjen merker jeg. Quests du får av tilfeldige i byene går som regel ganske kjapt over.

 

Hadde samme problem, fikk meg til å begynne på en ny char.

Men denne gangen plukker jeg opp alt av quests jeg finner. I hver by og område går jeg til inn å plukker nye quests etc :)

 

 

Huff ja men jeg har egentlig ikke lusst å begynne på en ny en. er lvl 56, 100 i archery, sneak, lockpick; la om stilen til one handed med skjold og snart hundre der og. Har sykt lusst å gå videre på illusion og alteration faktisk med samme fyren.

Prøver å plukke alle questa eg kommer over men akkurat nå ser det liksom litt tomt ut. har 2 stykk jeg kan gjøre før jeg må starte på mages college sine. Men før det så må jeg få opp magickaen min, noe som tar tid med mindre jeg finner noen bra enchanta klær ^^

 

Noen som vet om en eller anna form for Amulett som gir deg +300 magicka? har brukt 0 poeng på det hittil, bare health og stamina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...