Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler sterkt på at de har samme butikk-inventory. Grunnen til dette er at butikk-inventory i Skyrim i bunn og grunn er en kiste som er plassert under bakken. Siden Warmaiden dama er i et annet locale (eller hva det heter) så har hun ikke tilgang til kisten som er inne i huset. Derfor tviler jeg på at de har samme inventory.

 

Når det er sagt så har dere jo glemt den jakt butikken rett ovenfor Warmaiden.

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at de har samme butikk-inventory. Grunnen til dette er at butikk-inventory i Skyrim i bunn og grunn er en kiste som er plassert under bakken. Siden Warmaiden dama er i et annet locale (eller hva det heter) så har hun ikke tilgang til kisten som er inne i huset. Derfor tviler jeg på at de har samme inventory.

 

Når det er sagt så har dere jo glemt den jakt butikken rett ovenfor Warmaiden.

 

Jeg har opplevd at de har samme inventory når dama er innendørs, forskjellig inventory når hun er utendørs.

Lenke til kommentar

Bare en som spiller/elsker minecraft som spør: Er dette spillet verdt å prøve hvis du liker minecraft?

 

Du kan ikke bygge noe, og det er vel det som er hovedprinsippet med Minecraft (har spilt det selv).

 

Litt mer fra meg da.

 

Minecraft hoved prinsitt orginalt vra bygging og mining. Men så kom jo også survival, med overlevelse, mat og monstre på natta. :wee:

 

Du kan jo gjøre Skyrim noe "survival"-aktig. Det er bare om å gjøre det så realistisk som mulig. La oss si at du må jakte på dyr for å få mat. Da gjør du dette med å for eksempel jakte på hjort, elg, kanin osv. Ta kjøttet og leather'en og slikt. Noen ganger så kan en drage komme helt plutselig, så da er det kanskje ikke vits å være "realistisk" i og med at du kan fort dø hvis du ikke bruker healing/potions. Dette avhenger jo også om du gjemmer deg bak steiner/trer/bygninger for å beskytte deg mot flammen/frost-greiern som kommer ut av dragens munn.

 

Du kan som sagt gjøre det til survival. Det blir også natt på Skyrim. Du kan bli angrepet av bjørner, troll, sabre cat og andre dyr både på dagtid og nattid. Så sånn sett så kan du ha "survival" på Skyrim. :)

 

EDIT: Men du kan ikke hugge ned trær, men du kan mine i huler.

 

Nice!

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at de har samme butikk-inventory. Grunnen til dette er at butikk-inventory i Skyrim i bunn og grunn er en kiste som er plassert under bakken. Siden Warmaiden dama er i et annet locale (eller hva det heter) så har hun ikke tilgang til kisten som er inne i huset. Derfor tviler jeg på at de har samme inventory.

 

Når det er sagt så har dere jo glemt den jakt butikken rett ovenfor Warmaiden.

 

Jeg har opplevd at de har samme inventory når dama er innendørs, forskjellig inventory når hun er utendørs.

 

Dette er min observasjon også.

Lenke til kommentar

Patch 1.3 Notes:

 

General stability improvements

Optimize performance for Core 2 Duo CPUs

Fixed Radiant Story incorrectly filling certain roles

Fixed magic resistances not calculating properly

Fixed issue with placing books on bookshelves inside player purchased homes

Fixed dragon animation issues with saving and loading

Fixed Y-look input to scale correctly with framerate

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...