Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående kjedelige bugs, er jeg den eneste som har problemer med bokhyllene i Solitude (Proudspire Manor). Jeg får puttet inn bøker 1. gang, men får ikke putte i flere bøker senere. Kan ta ut igjen bøkene, men ikke sette dem inn igjen. Ingen stor sak, bare litt kjedelig. Prøver å holde husene mine så pene som mulig.

Lenke til kommentar

Drepte nettopp en hel by for jeg kjedet meg, fikk noe last witness killed til slutt men er ikke sikker paa hva det var. Loadet tilbake etter det da :p

 

Når du får last witness killed, betyr det at det ikke er noen vitner igjen til å fortelle om det det gjorde. Ergo, ingen bounty :thumbup:

ahh nice :p de man drepte, respawner de senere igjen da?

Lenke til kommentar

Drepte nettopp en hel by for jeg kjedet meg, fikk noe last witness killed til slutt men er ikke sikker paa hva det var. Loadet tilbake etter det da :p

 

Når du får last witness killed, betyr det at det ikke er noen vitner igjen til å fortelle om det det gjorde. Ergo, ingen bounty :thumbup:

ahh nice :p de man drepte, respawner de senere igjen da?

 

Hvis de er navngitte NPCer, nei, da er de døde.

Lenke til kommentar

Drepte nettopp en hel by for jeg kjedet meg, fikk noe last witness killed til slutt men er ikke sikker paa hva det var. Loadet tilbake etter det da :p

 

Når du får last witness killed, betyr det at det ikke er noen vitner igjen til å fortelle om det det gjorde. Ergo, ingen bounty :thumbup:

ahh nice :p de man drepte, respawner de senere igjen da?

 

Hvis de er navngitte NPCer, nei, da er de døde.

Hmm alle hadde navn... :( Litt lame da, men oh well :p

 

Skal lage en thief, gikk nord men lurer paa om jeg aldri kan bli like god som fks. en Kahjit, eller hva enn de heter, den katte rasen?

Lenke til kommentar

Bare å påkalle litt tordenvær, da blir det raskt gøy!

 

Faen, er savet i en dragefight, som tydeligvis bugger. Den flyr rundt og rundt og angriper fra luften mens jeg peprer den med piler, det tar tid... jeg kiter den litt, håper den lander snart... Når den er nærme shouter jeg fire breath.. Og plutselig fryser skjermen og lyden går i loop...Dette har skjedd kanskje 5-6 Gjerne når dragen spruter frost eller når jeg shouter... hva skjer??Jeg må reboote maskinen. Dette har ikke skjedd på mange mange titalls timer, og aldri så mye som nå, nøtter rett og slett ikke å fullføre denne fighten... Jeg har drept 22 drager før denne, og ikke opplevd lignende....Kan denne dragen være bugga, eller kanskje stedet jeg fighter den?

Send saven til en kompis, få han til å drepe dragen for deg, så sender han saven tilbake :)

 

Ikke dumt, det skal jeg huske :) thx. Flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...