Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjerim er ganske ålreit, men mangler en kiste eller to for stuff. Jeg liker å sortere i kategorier, og det er vanskelig i Hjerim. Dessuten er det ingen containers i rommet som har enchanting table og alchemy lab.

 

Hmm okey Da vil jeg revurde og kjøpe det.

 

hvilke hus mener dere er "mest" praktiske i form av kister+ armor decor. eller er det ting du må selv investere i upgrades på huset for og få?

Lenke til kommentar

Hvor dyrt det er å dekorere et hus avhenger av hva du skal oppgradere. Regn med ihvertfall... 2k?

 

Og angående companions. Jeg tok en companion med meg når jeg skulle opp på High Hrotgar. Hun fulgte ikke etter meg etter en stund (hadde hest) og da jeg gikk inn i High Hrotgar var hun inne der. Men da jeg skulle fast travel til Whiterun, så kom hun ikke. Har ikke sett henne på 2-3 spilledager. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hvor dyrt det er å dekorere et hus avhenger av hva du skal oppgradere. Regn med ihvertfall... 2k?

 

Og angående companions. Jeg tok en companion med meg når jeg skulle opp på High Hrotgar. Hun fulgte ikke etter meg etter en stund (hadde hest) og da jeg gikk inn i High Hrotgar var hun inne der. Men da jeg skulle fast travel til Whiterun, så kom hun ikke. Har ikke sett henne på 2-3 spilledager. :dontgetit:

Takker :) Prøv å se etter companionen din i huset ditt, er der mine er hvis de ikke følger etter meg.

Lenke til kommentar

Fem forskjellige steder å selge weapons & armor i Whiterun? Hvem og hvor?

-Warmaidens

-Dama utenfor Warmaidens

-Belethor's General goods

-Kioskdame rett utenfor BGg

-Skyforge, gå opp til Jorrvaskr, men i stedenfor å gå inn tar du til venstre og går opp en trapp. Fyren som styrer her oppe er gammel, og jeg tror han er på en eller annen AFP-løsning da han er der ca bare 50% av tiden de andre butikkene er åpne.

Lenke til kommentar

Fem forskjellige steder å selge weapons & armor i Whiterun? Hvem og hvor?

-Warmaidens

-Dama utenfor Warmaidens

-Belethor's General goods

-Kioskdame rett utenfor BGg

-Skyforge, gå opp til Jorrvaskr, men i stedenfor å gå inn tar du til venstre og går opp en trapp. Fyren som styrer her oppe er gammel, og jeg tror han er på en eller annen AFP-løsning da han er der ca bare 50% av tiden de andre butikkene er åpne.

 

Haha, AFP ja. Uansett takk for info!

Lenke til kommentar

hmm, ja skal jo ikke være bastant uten å ha visshet om det.

 

Må nesten ta en ordentlig kikk når jeg kommer tilbake til whiterun (ie: hjem). Men når jeg skillet blacksmith er jeg relativt sikker på at jeg handla leather av begge to på samme tidspunkt. Har nå aldri kikket på våpen og armor om dette er likt hos dem begge.

 

Bøyer meg for flertallet..... for now :) de har samme stock..... for now.....

Lenke til kommentar

Hvor dyrt det er å dekorere et hus avhenger av hva du skal oppgradere. Regn med ihvertfall... 2k?

 

Og angående companions. Jeg tok en companion med meg når jeg skulle opp på High Hrotgar. Hun fulgte ikke etter meg etter en stund (hadde hest) og da jeg gikk inn i High Hrotgar var hun inne der. Men da jeg skulle fast travel til Whiterun, så kom hun ikke. Har ikke sett henne på 2-3 spilledager. :dontgetit:

Takker :) Prøv å se etter companionen din i huset ditt, er der mine er hvis de ikke følger etter meg.

 

Har ikke hus på den characteren som jeg er på og mistet henne på. :p

Lenke til kommentar
This. Ser mange snakker om begge, men de har samme stock, så your arguments are invalid.

I følge det som er sagt her i tråden varierer det fra installasjon til installasjon om de deler inventory. Hos meg har de forskjellige "lommebøker" som gjør at jeg kan selge for omtrent 1100 hos hun utenfor også gå inn og selge for 1100 nye til han inne.

Lenke til kommentar

Poenget mitt var hvor man kunne selge loot, og da kan man stikke innom begge to for å bli kvitt mest mulig. Å kjøpe armour eller weapons er ikke aktuelt, bruker det jeg finner. Unntaket har vært spesialvåpnene i Skyforge som jeg kjøpte komplett samling av bare for å HA. Dette var rett etter jeg fikk "Golden Touch"-achievement fra Steam og jeg fant ut at NOE måtte jeg bruke penger på. Av folk som kjøper ting, hva kjøper dere, og hva er det beste weapon/armour dere får kjøpt?

Lenke til kommentar
This. Ser mange snakker om begge, men de har samme stock, så your arguments are invalid.

I følge det som er sagt her i tråden varierer det fra installasjon til installasjon om de deler inventory. Hos meg har de forskjellige "lommebøker" som gjør at jeg kan selge for omtrent 1100 hos hun utenfor også gå inn og selge for 1100 nye til han inne.

 

Samme her. Har aldri sett at de har de samme tingene til salgs, og de deler heller ikke økonomi. Når jeg selger ting, blakker jeg begge to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...