Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, noen smart måte å få 30+ magica på?

 

Trenger jo 130magica for å kaste flame (insert name here`) spellen for å få innpass på Winterhold college, men er jo hardbarket warrior som ikke har puttet et eneste point i magic...

Hun som gir deg questet kan selge deg en hood som gir deg +30 magica, var slik jeg klarte det.

Lenke til kommentar

Lvle på blacksmithing \o/

 

Du skyter deg litt i foten om du grinder opp til 100 i smithing og er noob i alt annet. Azuras star missionet blir ikke noe enklere etter det for å si det pent :p

 

 

pfft, jeg eier alt uansett. Deadra Armour,... come at me bro! Come at me!

Lenke til kommentar

Lvle på blacksmithing \o/

 

Du skyter deg litt i foten om du grinder opp til 100 i smithing og er noob i alt annet. Azuras star missionet blir ikke noe enklere etter det for å si det pent :p

Nå har ikke jeg kommet så langt, så aner ingenting om det her. Men prøver du å si at jeg ikke burde skaffe god armor/weps så fort som mulig selv om jeg har sjangsen til det? : \

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Lvle på blacksmithing \o/

 

Du skyter deg litt i foten om du grinder opp til 100 i smithing og er noob i alt annet. Azuras star missionet blir ikke noe enklere etter det for å si det pent :p

Nå har ikke jeg kommet så langt, så aner ingenting om det her. Men prøver du å si at jeg ikke burde skaffe god armor/weps så fort som mulig selv om jeg har sjangsen til det? : \

 

Motstanden i spillet kalkuleres utifra lvl`n din, og du har kunstig høy lvl om du grinder smithing (eller andre ting) og unaturlig høyt i forhold til de andre abilitiesene dine noe som vil gjøre det vrient i videre missions. Det hjelper lite å ha Deadric armor om du bruker 3 hugg med two hander for å ta ut en Skeever :p

 

Når det er sagt er det noe motstand i spillet som ikke følger levlen din også da som drager osv, men du kommer sannsynligvis til å få en hard time mot trolls og annet pakk som du møter :!:

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Hvilket level er det egentlig motstanden beregnes ut ifra? Hvis man lar vær å grinde spesifikke skills, men lar alle stige sånn noenlunde likt, vil jo alle skills være lav, mens selve hovedkarakteren få et høyt level. Altså er det mulig å ha en karakter med høyt level som er mer eller mindre ubrukelig.

Lenke til kommentar

Gah jeg har lyst å starte en ny character pga. jeg føler jeg ødela min ved å abuse en speechbug (kan repeate hos en fyr i Riften), og nå føles det ut som om jeg har bare laget en ferdig character i lvl 20 (gaina like 10 lvler på det) og ikke "bygd" character min selv :(

 

Klarer ikke å bestemme meg for Thief m/illusionstuff vs. Battlemaster (heavy+dual)! :(

Spiller på PS3 (inb4 hate, har _shitty_ skjermkort og Linux), så derfor er pil og bue veeeldig slitsomt, så derfor blir drager pain om jeg roller thief etter hva jeg har lest av andres erfaringer, men samtidig er det morsomt å snike seg rundt i byer/huler som thief. På åpent landskap/store huler er derimot heavy + shield/1h/dual/2h morro da du bare kjører over alt du møter i full frontal combat.

 

The decisions! ._.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne tråden begynner som spillet å dø ut. Det er for lite å gjøre når man har gjort mesteparten av questene. Jeg er bare kommet til level 30. 

 

Mesteparten av questene? Level 30? Tror jeg ikke noe på :!:

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA!

 

Du.. jeg må le..

Det finnes +350 timer med quests hvis du gjør MARATHON på alle sammen.

Jeg er i 42 og jeg har gjort

Dark Brotherhood

Winterhold College

Theifs Guild

Stormcloak Rebellion

Gauldar Amulet

 

Og masse, masse mer!

 

Så ikke kom her å si at denne tråden kommer til å dø ut! :D "Dø ut" hahahha

Lenke til kommentar

Jeg er level 37 nå, og spiller som en archer med høy sneak. I tillegg har jeg puttet noen points i light armor også.

 

Nå har jeg egentlig mest lyst til å vri litt over til å være magiker. Er det noen som har byttet så sent og lykkes med det her? Jeg tenkte mest på å putte alt av points fremover i destruction og restoration, og jeg burde strengt tatt ha mer enn nok points til det mtp at det er "noen" leveler igjen til maksnivå...

 

Tanker og meninger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...