Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

Jeg synes utviklerne skal bruke pengene de tjener til å kode spillets motor på nytt og løse problemene folk har med dette spillet. Samtidlig benytte 64-bit kode. Fixe bugsene og questene. vips Skyrim 2.0.

Vil mye mer ha dette enn noen ekspansion med det første. For DLC vil bare gjøre problemene verre slik det ble for Fallout 3 og vegas + ps3.

 

Jeg vil helst slippe å måtte bruke mods for å kunne spille spillet uten krasj.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle raser kan bli like gode, har bare forskjellig starting points på skills ^^ og racial abilities ofc

 

Nettopp, noen raser har ganske overlegne racials til enhver spilletype men. Selv pleide jeg alltid å velge en rase med en god racial jeg likte fremfor skill fordeler i tidligere spill. Vanskeligere i starten, men absolutt verdt det senere.

Lenke til kommentar

Ikke dumt, det skal jeg huske :) thx. Flere som har opplevd dette?

Lyd var årsaken for min del. Etter jeg satte ned kvalitet i windows hadde jeg aldri en slik krasj igjen(Granted, kan ha vært Borderless Windowed mode eller LAA-fiksen også da jeg implementerte de kort tid etter).

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Alle raser kan bli like gode, har bare forskjellig starting points på skills ^^ og racial abilities ofc

 

Nettopp, noen raser har ganske overlegne racials til enhver spilletype men. Selv pleide jeg alltid å velge en rase med en god racial jeg likte fremfor skill fordeler i tidligere spill. Vanskeligere i starten, men absolutt verdt det senere.

 

Looks > All ;)

Lenke til kommentar

So... møtte en random fyr i skogen og rakk ikke gå av hesten før han angrep meg. Hest borte. Må man virkelig være så forsiktig? : \

Var halvveis til det fjellet hvor man skal lære seg shoutthingy, tok eeeevigheter å komme frem og deretter tilbake :<

Hørt om fast-travel? :D Du kan ikke gjøre det til plasser du ikke har vært, men der du har vært derimot.

Lenke til kommentar

So... møtte en random fyr i skogen og rakk ikke gå av hesten før han angrep meg. Hest borte. Må man virkelig være så forsiktig? : \

Var halvveis til det fjellet hvor man skal lære seg shoutthingy, tok eeeevigheter å komme frem og deretter tilbake :<

Hørt om fast-travel? :D Du kan ikke gjøre det til plasser du ikke har vært, men der du har vært derimot.

Oh.

Wow.

 

All.

That.

Traveling.

 

:(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

So... møtte en random fyr i skogen og rakk ikke gå av hesten før han angrep meg. Hest borte. Må man virkelig være så forsiktig? : \

Var halvveis til det fjellet hvor man skal lære seg shoutthingy, tok eeeevigheter å komme frem og deretter tilbake :<

Hørt om fast-travel? :D Du kan ikke gjøre det til plasser du ikke har vært, men der du har vært derimot.

Oh.

Wow.

 

All.

That.

Traveling.

 

:(

 

Reisen til målet er jo som regel halve opplevelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

begynner å bli flink til å debugge quests nå med console :( skulle virkelig ikke vært nødvendig.

 

edit: fiksa noe av problemet med setstage tg02 15 når han bare står i marked å sier "folow me its not far" men resten av marked som står der får jeg ikke solgt ting til.

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

hadde min første sneak-kill på en drage i går! dual elven dagger, dragen gikkk RETT ned! morsomt!!!

 

sliter dog med en boss på siste biten av ett quest... gauldur amulet something! skal drepe tre brødre som er spøkelser. sinnsykt hard, i allefall for en dagger/archer "rogue"... noen tips?

Lenke til kommentar

Han blir født på ny, som alle mennesker

Takker ;)

 

Jeg rollet nettopp en thief, stjeler ofte, og i det siste har jeg fått en del thugs etter meg. Leste på brevet at er vakter fra whiterun(der jeg er verst) som har sendt dem. Gjør de det fordi de ikke har noe bevis for å fengsle meg? og hvis de ikke så meg gjøre det, hvordan kan de vite noe?

 

Edit: Når jeg har fått 100 i smith, og har valgt perkene på venstre siden(light armor) og unlocka dragon armor, kan jeg bruke bare 1 perk for å få daedra? Siden det er linket til drage armor, eller må jeg unlocke Dwarven, orcish og ebony armor først?

Endret av JayMK93
Lenke til kommentar

Then i took an arrow in the knee* ;)

 

Blir feil grammatisk sett =P

Når man siterer så skal det siteres rett ;p

 

Selvfølgelig, men er ille når et såpass stort spill har en så grunnleggende grammatisk feil =P

Livet hadde blitt utrolig kjedelig hvis dialogen i alle spill og filmer skulle være 100% gramatisk korrekt...

Av den enkle grunn at dialogen ville fremstått som meget unaturlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...