Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet er så jævla herlig!!! :D

 

Liten ting som irriterer meg er at Keypaden (står det helt stille for meg hva de tastene helt til høyre her.. Numpad?) er reservert.. jeg er venstrehendt og bruker de tastene der til å spille.. Prøvde å google, men fant ingenting..

 

En annen ting, så likte jeg ikke at healt regenereres selv.. muligheter for å slå av dette? Prøvde på Master, men gikk ned til Expert, men ingen av de hadde dette valget heller..

 

Synes det også er veldig tungvindt med mus og tastatur her, siden det har blitt så "konsollifisert" .. men, bortsett fra dette.. HERLIG!! :D

Lenke til kommentar

Mitt førsteinntrykk (På PC) etter å ha spilt tutorialen:

 

- Tidens dårligste UI i et spill. Det er så dårlig at jeg nesten blir hissig.

- Dårlig stemmeskuespill, men bedre enn Oblivion

- Animasjonene er like stive som de alltid har vært. Minner meg litt om Might & Magic 9....

- Hvor er rollespillet? 15 i alle skills? One handed weapon skill? Tøyser du? Har ikke fått sjekket perks enda pga det forferdelige UIet som gir null oversikt, men får håpe det er noe der som i det minste minnner om rollespillelementer.

- Glitches (Ingenting game braking sålangt)

- Combat virker litt bedre enn Oblivion, men har jo ikke fått gjort så mye enda, så altfor tidlig å felle noen dom.

- Grafikken er okay, men ser at den har blitt holdt tilbake av konsollene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Var spent på hvordan Skyrim ville funke på macbook pro'en min, og ble positivt overrasket. Kjører alt på high og det funker fjell :)

 

Er deilig å være tilbake i TES-verdenen...

 

Kan jeg spørre hvilken MacBook Pro du har?

 

Sitter med en gammel fra 2008 selv - med Geforce 8600m gt. Kjøpte spillet til PS3 siden jeg ikke ønsker å oppgradere pga ett spill.

Lenke til kommentar

Mitt førsteinntrykk (På PC) etter å ha spilt tutorialen:

 

- Tidens dårligste UI i et spill. Det er så dårlig at jeg nesten blir hissig.

 

 

Skjønner ikke hvordan du, eller noen andre, kan mene det. Jeg synes det går utrolig fort og lett å komme meg rundt, både i menyer og i kamp. Mye bedre enn i Oblivion!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Var spent på hvordan Skyrim ville funke på macbook pro'en min, og ble positivt overrasket. Kjører alt på high og det funker fjell :)

 

Er deilig å være tilbake i TES-verdenen...

 

Kan jeg spørre hvilken MacBook Pro du har?

 

Sitter med en gammel fra 2008 selv - med Geforce 8600m gt. Kjøpte spillet til PS3 siden jeg ikke ønsker å oppgradere pga ett spill.

 

Jeg har en nesten helt ny 15" MBP, med AMD Radeon HD 6750M 1024mb skjermkort og 2.2gHz quadcore, i tillegg til 8gb ram(Oppgraderte selv).

 

Tipper nok du hadde sliti litt med å få det til å kjøre ordentlig på en eldre macbook ja :) Ville nok gjort det samme som deg og kjøpt til ps3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...