Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Har et dilema. Jeg har valgt den "peneste" klassen, men er usikker om han Imperial mannen kan bli en slags "dualwielding-archer-steath-thiev-assasin-litt magi" karakter. Om noen skjønner hva jeg mener, er Race så viktig med tanke på de tingene som jeg har nevnt ?

 

EDIT: Vil vi ha noe som ligner The Dark Brotherhood i Skyrim ?

 

EDIT 2: Noen andre som ble litt imponert av starten ? Da du ble "bøyed ned"... :tease:

Endret av MadRos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har rimelig dårlig FPS, overraskende nok. Ligger rundt 10 FPS på Ultra. Skal prøve å tone det ned noen hakk, og se...

 

Med Radeon HD 5870 burde jeg vel ha rimelig grei FPS, eller?

 

 

 

Satte innstillingene på medium, fortsatt elendig FPS. Ligger rundt 20 frames. Noen som skjønner hvorfor?

Det var meget rart. Hva av CPU/PSU/RAM har du ? Oppdatert alle drivere? Opplever du dårlig ytelse i andre spill ? har du prøvd å overclokke CPU/GPU ?

Lenke til kommentar

Flott. Har nettopp lest 6 sider om Steam, .ini-filer og hvor dårlig det er med 60fps og hvor leet andre har det med 120 fps. (oppfatter virkelig hjernen 120fps?)

Denne tråden blir mer og mer ubrukelig...

 

Nå som spillet er kommet ut for de siste ettersleperne (pc-eierne) så kan vi kanskje diskutere spillet litt?

 

Har runna spillet (har spilt "non-stop" siden onsdag). Helt grei historie så nå skal det utforskes..

 

 

Lenke til kommentar

Har spilt i nesten 1 time nå på Ultra High på PC. FY flate for et spill! Et av de beste spillene jeg noensinne har spilt. Ser for meg MANGE timer med Skyrim.

 

PS, har noen spørsmål (om PC utgaven):

 

1. Hvordan zoomer man inn på det man har i inventorien?

2. Hvordan bruker man magi?

 

Karakter til nå: 10/10.

 

Du trykker tab og velger magic og så setter du et spell til venstrehånda.

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt noen timer. Omtrent bare gjort det første side-oppdraget til han kjøpmannen. Fått nok penger til å kjøpe stål-rustning. Synes spillet er fantastisk så langt. Tok litt tid å bli vant til menyene og slikt, pluss at det er der de fleste buggene er, men bortsett fra UI/menyer/quickslots, er spillet fantastisk.

 

post-174005-0-58045100-1320994751_thumb.jpg

 

 

 

 

Jeg har rimelig dårlig FPS, overraskende nok. Ligger rundt 10 FPS på Ultra. Skal prøve å tone det ned noen hakk, og se...

 

Med Radeon HD 5870 burde jeg vel ha rimelig grei FPS, eller?

 

 

Satte innstillingene på medium, fortsatt elendig FPS. Ligger rundt 20 frames. Noen som skjønner hvorfor?

Det var meget rart. Hva av CPU/PSU/RAM har du ? Oppdatert alle drivere? Opplever du dårlig ytelse i andre spill ? har du prøvd å overclokke CPU/GPU ?

 

Det var bare i start-området. Nå går alt helt fint.

 

Har et dilema. Jeg har valgt den "peneste" klassen, men er usikker om han Imperial mannen kan bli en slags "dualwielding-archer-steath-thiev-assasin-litt magi" karakter. Om noen skjønner hva jeg mener, er Race så viktig med tanke på de tingene som jeg har nevnt ?

 

Rasene gir deg mest en boost i begynnelsen. Du kan bli dual wielding archer stealth assassin magic guy med imperial mannen din :) Men ikke fra starten.

 

1. Hvordan zoomer man inn på det man har i inventorien?

 

Samme some i loade-skjermen tror jeg - hold inne musknappen og beveg musen opp og ned.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Var litt skuffende når jeg launchet Skyrim, så stod det at den satt innstillingene automatisk, så står det '' Ultra High '' med alt på maks og 1920x1080 oppløsning.

 

Når jeg kom inn kunne jeg spille og gjøre hva som helst uten å droppe under 60 fps ( vsync ), og jeg hadde kanskje forventet litt mer av Skyrim..

Lenke til kommentar

Flott. Har nettopp lest 6 sider om Steam, .ini-filer og hvor dårlig det er med 60fps og hvor leet andre har det med 120 fps. (oppfatter virkelig hjernen 120fps?)

Denne tråden blir mer og mer ubrukelig...

 

Nå som spillet er kommet ut for de siste ettersleperne (pc-eierne) så kan vi kanskje diskutere spillet litt?

 

Har runna spillet (har spilt "non-stop" siden onsdag). Helt grei historie så nå skal det utforskes..

 

Idiot. Nyt spillet, ikke rush gjennom mainquests. Har selv aldri fullført Oblivion, men jeg har over 480t på Steam. :)

 

vel, hva slags maskinvare kjører du på? Grenser for hvor bra og hvor mye den kan yte når det skal fungere fint på konsoll også.

 

Nettopp. My fucking point.

 

Har dette:

 

i7 2600k CPU @ 4,6ghz med Corsair Hydro100 CPUkjøler

- GA-Z68X-UD7-B3 hovedkort

- PowerColor 6970 PCS+ skjermkort

- Cooler Master HAF-X Tower

- Zalman MFC1 viftestyring

- 16 GB DDR3 Corsair Dominator DHX RAM ( @ 1888mhz )

- Chieftec Ntro 1200w

- Corsair SSD Force Series F120, 120GB

Endret av Romis
Lenke til kommentar

 

 

Nettopp. My fucking point.

 

Har dette:

 

i7 2600k CPU @ 4,6ghz med Corsair Hydro100 CPUkjøler

- GA-Z68X-UD7-B3 hovedkort

- PowerColor 6970 PCS+ skjermkort

- Cooler Master HAF-X Tower

- Zalman MFC1 viftestyring

- 16 GB DDR3 Corsair Dominator DHX RAM ( @ 1888mhz )

- Chieftec Ntro 1200w

- Corsair SSD Force Series F120, 120GB

 

Jeg kjører det også med alt på max, med dårligere PC enn deg. Fin grafikk på min PC i forhold til andre spill, men hadde jeg hatt en super-PC hadde jeg vært skuffa. Jeg har:

 

- i5

- XFX 5850

- 8gb RAM

 

Ellers er det et fantastisk spill! Spilt rundt 5 timer på PC og alt jeg har gjort av mainquesten er å snakke med en dude. Nå skal jeg snart snakke med en annen dude, men inget hastverk =p

Lenke til kommentar

X360 trekker det lengste strået på grafikk biten igjen.

 

http://www.lensoftru...hot-comparison/

 

Ikke det lengste strået, men muligens lengre enn Playstation ;)

 

 

Synes forøvrig de bør har samme brightness" når de sammenligner bilder. Ellers ser det lyseste "utvasket" ut.

 

PS3 har etter det jeg ser lavere oppløsning på teksturer, færre detaljer (dirtmaps, ambient occlusion maps osv), dårligere og færre(?) skygger og generelt lavere kontrast. Jaggu hadde jeg følt meg snytt om jeg kjøpte det til PS3!

Lenke til kommentar

hvordan løfter du opp ting? Før var det z, har de skiftet dette?

 

Har bare hatt en bug, drev å snek i en dungeon så plutselig falt jeg igjennom gulvet, men ble teleportert rett ved siden av så gjorde ikke så mye ^^ Leker meg med alchemy og krafting.

 

Et spørmål da, enchantet gearet mitt, sto det skulle være 13% archery skill men fikk bare 1%, er det soulgemmens feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...