Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Er det ikke mulig å gå direkte til innlegg vi har skrevet her på diskusjon.no? Var en person som begynte å skrive om noe distance of view ettellerannet. At man kunne se lengre hvis man skrev inn en kode.

 

Noen som vet hva koden er?

 

Mener du field of view?

 

Koden er ikke vanskeligere enn fov ##. Jeg spiller på 80, trur default er 70.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:mad: og jeg ønsker over alt å kastrere postvesenet nå. De j***a k***hodene greide å sende spillet til vennen min som praktisk talt er naboen min, samtidig som jeg f*** meg i hel**tes s*tans for fa**ings hesteræv ikke fikk spillet. Hvordan er det i det hele tatt mulig, når pakkene ble sendt samtidig og skulle til nesten samme gate?
Lenke til kommentar

Nokon som veit om ein enkel fiks i forhold til at laptopen berre finner Intel HD Graphics i staden for Geforce-kortet som står i maskina?

 

Hva slags laptop? På min Alienware er det en egen knapp øverst til høyre på tastaturet hvor jeg kan svitche mellom integrert skjermkort og full power mode.

 

Uansett skal du kunne gjøre det i Nvidia kontrollpanelet (høyreklikk på skrivebordet så får du fram kontrollpanel valget).

 

Har du AMD/ATI så vet jeg ikke helt men man skal alltid kunen ordne med dette i BIOS`en også.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Hadde tenkt å vente med å kjøpe spillet for å sjekke ut brukererfaringer, men klarte ikke det.

 

Helt forferdelige menyer og navigering i disse. Styring av figuren i kamp og til å plukke opp ting er også helt håpløst.

 

Bethesda har veldig mye å lære av Piranha Bytes når det gjelder dette ++. Ref. Gothic-spillene og Risen som har oversiktlige, gode menyer og en glimrende styring av helten både i kamp og når det gjelder å plukke opp gjenstander og planter etc.

 

Tviler på om jeg kommer til å spille særlig mer før det kommer noen mods til pc for tastaur og mus. Dette var skuffende enda jeg i utgangspunktet har vært skeptisk .

Lenke til kommentar

Mange klager på vrient menysystem med mus og tastatur men dette er sakset ifra en user review på metacritic.com:

"Some people seem to think that you have to use WASD or the arrow keys in the menus; you don't. The mouse can be used for everything. "

 

Noen som vet noe om dette og evnt hvordan man kan bruke mus vanlig i menyene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...