Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man ikke binde items til quickslots? Veldig ergerlig å måtte inn i menyen hver gang for å bytte mellom magi og våpen

 

Når du er i menyen trykk F for å sette et våpen som "favourite".

Når du så trykker Q senere kommer det opp en meny av alle favourite weapons, hover over dem og trykk 1,2,3,4 osv osv for å sette som quickslot.

 

hm... funker ikke hos meg

 

Ah... måtte resette alle keybindings

Endret av s_o_s
Lenke til kommentar

Jeg har rimelig dårlig FPS, overraskende nok. Ligger rundt 10 FPS på Ultra. Skal prøve å tone det ned noen hakk, og se...

 

Med Radeon HD 5870 burde jeg vel ha rimelig grei FPS, eller?

 

 

 

Satte innstillingene på medium, fortsatt elendig FPS. Ligger rundt 20 frames. Noen som skjønner hvorfor?

 

Vi kan utelukke grafikkortet ditt da jeg sitter på GTX560ti og har nesten samme problemet. Bare at mitt er at jeg er stuck på rundt 40FPS hele tiden.

Lenke til kommentar

Argh, jeg fant noen justicars på veien som fulgte en fange omkring. etter litt snakking kalte de meg en heretic og angrep, og jeg slakta hele gjengen. Nå er guards i byene sinte på meg, aldri sett dette før. Tenkte i det minste de bare kom til å gi meg bot eller slenge meg i fengsel.

 

Gjem bort våpenet ditt, da vil vaktene sannsynligvis ikke angripe og heller sende deg i fengsel.

Endret av Misoxeny
Lenke til kommentar

Jeg har rimelig dårlig FPS, overraskende nok. Ligger rundt 10 FPS på Ultra. Skal prøve å tone det ned noen hakk, og se...

 

Med Radeon HD 5870 burde jeg vel ha rimelig grei FPS, eller?

 

 

 

Satte innstillingene på medium, fortsatt elendig FPS. Ligger rundt 20 frames. Noen som skjønner hvorfor?

 

Vi kan utelukke grafikkortet ditt da jeg sitter på GTX560ti og har nesten samme problemet. Bare at mitt er at jeg er stuck på rundt 40FPS hele tiden.

 

Det virker som FPS'n spratt opp på 60 frames når jeg kom ut av start-området og var ute i den store verden. Noen som opplevde noe lignende?

 

 

 

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som synes at skyrim har dårlig grafikk? Altså ikke direkte elendig. Men ikke veldig bra heller. Dårlige animasjoner, dårlige textures og mer. Er jo helt likkens gamebryo jo mer eller mindre.

 

Altså etter de forhåpningene jeg hadde, har ikke grafikken til Skyrim gjort annet enn å imponere. Nå skal det dog sies, at 3D effekten føles som et boost på grafikken.

Men det er et par "breathtaking" scener jeg til stadig opplever, som det bildet jeg postet istad:

 

tesv2011111020051282.jpg

 

Nå har jeg forøvrig spilt i rundt 7 timer, tiden flyr faen meg helt utrolig fort når man spiller dette, er såvidt jeg klarer å legge det fra meg. Men hittil er jeg veldig fornøyd, savner vel bare kontakt med Dark Brotherhood.

 

Nei, skal prøve å dra til Riften og skaffe meg Amulet of Mara, slik at jeg kan gifte meg med noen av de digge chicksa før jeg legger meg :p

Lenke til kommentar

Jeg får også crash to desktop med en gang loadinga er ferdig :( :( :( :(

 

Faen ta PC-spill altså..har prøvd "lydkort-fiksen" uten hell. Jeg kan ikke velge noe lavere enn 192KHz.#@"!"#!"!@

 

Edit: Fikk det til å funke hvis jeg ruta lyden direkte til headsettet istedet for høytalerne. PC-logikk er en fin ku.

 

Men nå skal jeg på jobb til 17:30 yay.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...