Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vampirism?

 

 

Mulig det er tilfeldig, men i Oblivion mener jeg at jeg pleide å høre dette når jeg var vampyr eller holdt på å bli det. Vært i noen skumle dungeons?

 

Ser karakteren syk ut?

 

 

Nei, han ser helt frisk ut. Har heller ikke møtt på noen vampyrer, så jeg tviler på det er tilfellet. Er egentlig ingen merkbar forskjell bortsett fra frekke kommentarer fra tilfeldig forbipasserende :blush:

Fikk de samme kommentarene selv, plutselig våkna karakteren min opp som vampyr og jeg lurte på hva faen som hadde skjedd :p

Endret av Quaric
Lenke til kommentar
This database contained information including user names, hashed and salted passwords, game purchases, email addresses, billing addresses and encrypted credit card information. We do not have evidence that encrypted credit card numbers or personally identifying information were taken by the intruders, or that the protection on credit card numbers or passwords was cracked. We are still investigating.

 

Ikke noe jeg kommer til å bekymre meg for. Hvis de tar alle penga mine så får jeg vel dette tilbake fra banken eller steam og hvis de bare tar sånn 10 kr uten at jeg merker det så kan de bare få det for en god hacking jobb.

 

Uansett tror de ikke får så veldig mye ut av det de har fått tak på. Er ganske lett å kryptere ting slik at det er umulig å dekryptere. Ja unntagen på TV da.

 

EDIT: PS: DU ER SJUK! Når folk sier til deg at du ser dårlig ut så er du det. Greit nok at spilet har god grafikk, men jeg tviler veldig sterkt på at de har laget animasjoner for sykdom.

Endret av Flin
Lenke til kommentar

Uh, helt feil. De som har runna TES5 på 6 timer, vet NØYAKTIG hvordan de skal spille, hvor de skal gå og hva de skal gjøre for å komme til slutt kjappest mulig. Det var faktisk en konkurranse mellom betatesterene og utviklerene. En betatester vant såvidt fremfor en utvikler, og begge to brukte forskjellige veier/metoder på å komme dit. Men ingen jukset dog.

 

*edit*

 

Eller runna de det på 3 timer? Husker ikke...

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Argh, klarer ikke å vente lengre! Godt at jeg slutter 12:25 i morgen. Får løpe bort til Game Stop, hente spillet, og løpe hjem for å spille det! Gleder meg som et lite barn.

 

Jeg har litt lyst til å chille i spillet. Orker ikke å stresse meg igjennom main questa så raskt som mulig. Noen her som vet om det er mulig å jakte på dyr, og så selge kjøtt/skinn til butikker/folk?

I så fall så kommer jeg til å bruke god tid på å jakte! Takker og bukker for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...