Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager dersom noen har spurt om dette før.

 

Har preloada skyrim på steam, klokka er nå 22:52, og det står at spillet låses opp om ca 3 timer. Dvs klokka 1?

 

Har andre det slik? Trodde det ble tilgjengelig 00:01

 

Tror alle i Norge får det klokka ett siden vi ligger gmt + 1. Jeg har også aktivering klokka ett ;) Sansyneligvis min siste post på noen uker... Ha ett fint liv alle sammen, enten i Skyrim eller i deres vanlige liv. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg et Norsk Skyrim forum oppe! Det er fortsatt masse arbeid som gjenstår, kom gjerne med forslag på hva dere savner eller ønsker å se på forumet.

Alle som ønsker å bidra kan sende meg en PM her eller på Skyrim forumet. Vi trenger alt fra moderatorer, skribenter til folk som er flinke med video/bilde redigering

 

www.skyrim-norge.com :new_woot:

Endret av Nutcaze
Lenke til kommentar

Australia har fått det låst opp ja. Det er fordi Steam er litt teite på hvordan klokkeslettene fungerer.

 

Da har jeg et Norsk Skyrim forum oppe! Det er fortsatt masse arbeid som gjenstår, kom gjerne med forslag på hva dere savner eller ønsker å se på forumet.

Alle som ønsker å bidra kan sende meg en PM her eller på Skyrim forumet. Vi trenger alt fra moderatorer, skribenter til folk som er flinke med video/bilde redigering

 

www.skyrim-norge.com :new_woot:

Hadde du vært lur, hadde du åpnet dette noen uker tidligere, slik alt var klart. :p

Lenke til kommentar

Australia har fått det låst opp ja. Det er fordi Steam er litt teite på hvordan klokkeslettene fungerer.

 

Da har jeg et Norsk Skyrim forum oppe! Det er fortsatt masse arbeid som gjenstår, kom gjerne med forslag på hva dere savner eller ønsker å se på forumet.

Alle som ønsker å bidra kan sende meg en PM her eller på Skyrim forumet. Vi trenger alt fra moderatorer, skribenter til folk som er flinke med video/bilde redigering

 

www.skyrim-norge.com :new_woot:

Hadde du vært lur, hadde du åpnet dette noen uker tidligere, slik alt var klart. :p

 

Jess, helt enig. Men jeg og en kamerat oppdaget for noen dager siden at vi ikke fant et norsk forum/community for Skyrim, og derav ideen. Har siden da holdt på med oppsett av server/phpbb. Jeg er spent på å se om det er interesse for dette, og det vil de nærmeste ukene vise :)

Endret av Nutcaze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...