Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du allerede spilt? På PC? Hvordan da?

 

Det står mye om det noen sider tilbake i tråden, men no er det berre litt over 1 time til, so hadde ikkje orket og stresse med VPN nå, viss du ikkje har ifra før.

 

Klarer ikkje besteme meg om eg skal vere redguard med Dual wield og light armor eller 1h/shield og heavy armor.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

Damn, mappet er faen meg stort. Var helt på toppene av fjellene og så utover hele, tar en god stund å utforske for å si det sånn..

 

Nå har jeg et oppdrag der jeg omtrent bare skal krysse det litt over halveis, og regner med det tar evig tid ta man må gå rundt fjellene og ikke rett over..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Begynner å bli litt bekymra over characteren min, alle jeg går forbi kommer med kommentarer som "You don't look too well" og "I think you might be sick". Hva er dette for noe? :dontgetit:

Mulig det er tilfeldig, men i Oblivion mener jeg at jeg pleide å høre dette når jeg var vampyr eller holdt på å bli det. Vært i noen skumle dungeons?

 

Ser karakteren syk ut?

Endret av Barista Bob
Lenke til kommentar

Vampirism?

 

 

Mulig det er tilfeldig, men i Oblivion mener jeg at jeg pleide å høre dette når jeg var vampyr eller holdt på å bli det. Vært i noen skumle dungeons?

 

Ser karakteren syk ut?

 

 

Nei, han ser helt frisk ut. Har heller ikke møtt på noen vampyrer, så jeg tviler på det er tilfellet. Er egentlig ingen merkbar forskjell bortsett fra frekke kommentarer fra tilfeldig forbipasserende :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...