Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når har jeg sløst 4 dollar på 2 VPN sider, like ræva begge 2, kommer ikke inn på serverne. Til helvette med midnattlansering, jeg laster ned spillet fra bukta, er faen ikke rett at de som har betalt skal vente.

Hele 4 $?

 

Hehe, prinsippsak!

 

---

 

Vel så er det avgjort, graffikken vil IKKE sette en demper på dette spillet. Nå skal de sies at jeg spiller i 3D(som forøvrig er helt fantastisk), men det virker som 3D effektene gir spillet bedre grafikk faktisk.

 

Dog synes jeg faktisk det var kronglete å spille med mus og tastatur, så jeg gikk over til en 360 kontroll, og det var mye bedre :D

 

Her her forøvrig et bilde av spillet på de høyeste innstillingene, en smakebit til dere som enda venter :p

post-106430-0-66148400-1320950607_thumb.jpg

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Skaff VPN

- Bruk OpenVPN eller lignende til å connecte til server (de fleste VPN sider har egne guider for dette på hjemmesiden)

- Restart steam

- Unlock spillet

- Spill!

 

VPN kan deaktiveres etter unlocking er fullført, og spillet kan senere startes via Steam-folderen.

 

Nå er det vel bare 4 timer til det blir tilgjengelig i Norge da. Men absolutt verdt 12 kroner å slippe å vente. :thumbup:

Lenke til kommentar

- Skaff VPN

- Bruk OpenVPN eller lignende til å connecte til server (de fleste VPN sider har egne guider for dette på hjemmesiden)

- Restart steam

- Unlock spillet

- Spill!

 

VPN kan deaktiveres etter unlocking er fullført, og spillet kan senere startes via Steam-folderen.

 

Nå er det vel bare 4 timer til det blir tilgjengelig i Norge da. Men absolutt verdt 12 kroner å slippe å vente. :thumbup:

 

var du nødt til å laste ned en 4gb patch når du gjorde dette?

 

men den farten jeg laster ned pactchen over vpn nå, så kan jeg like godt bare drite i hele greia.

 

 

EDIT: kan vist koble fra vpn, for deretter å laste ned resten over min vanlige nettlinje.

Endret av LSĐ
Lenke til kommentar

OMG, måtte bare laste opp det her: :love:

 

[ig]http://img338.imageshack.us/img338/4671/tesv2011111020051282.jpg[/ig]

Ble akkurat ferdig med det du mest sannsynlig er på vei til nå! Gøy :)

 

Har spilt det en del på bærbaren min nå. En Acer Aspire 3820TG, ligger på alt mellom 35-48 fps med en oppløsning på 1366x768. Syns det er helt konge jeg. Og 23-33 fps på 1650x1080, og det var overraskende spillbart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

noen andre som har opplevd at man er nødt til å laste ned en patch på 4gb etter å ha unlocka spillet?

 

post-186638-0-61706600-1320951169_thumb.png

 

Steike! Dette setter en festbrems på stemninga! Har ikke spillet enda så får ikke lastet ned patchen før imorgen etter at jeg har installert spillet. :(

 

 

 

 

Takk :)! Fant bakgrunnsbildet på Wallbase.cc - søkte bare på Skyrim! Mange snasne bilder der.

 

Takker og bukker for den selv, skrivebordet mitt ble 100% mer stas etter den oppgraderinga! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde store planar om å ha ei roleg helg, reise heim til familien og vente med Skyrim til mandag/tirsdag....

 

 

No sitt eg på flyplassen med litt for god tid, og lastar det ned frå Steam. Skyrim er truleg klart til bruk når eg kjem heim i kveld/natt, så det spørs om det blir søvn i det heile tatt. Det flotte er at nedlastinga her er mykje raskare enn den var i leiligheita.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Utrolig kult at Skyrim støtter 3D Vision, og i tillegg får ratingen Excellent!

Æ GLÆR MÆ!!!

 

3Den i spillet er ganske bra faktisk. Bare det å se hendene foran seg er ganske kult :D

 

Alle som har en 360 kontroller liggende, bør bruke den. Helt klart hva spillet er "lagd for".

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...