Gå til innhold

Den sosiale Minecraft-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vareide imponerer igjen. Utrolig bra.

Ja Minecraft er drit artig, men jeg har spilt det så mye nå at jeg føler jeg har utretta det jeg kan utrette uten å begynne på noe sinnsyke prosjekter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minecraft Beta 1.2 is live. All servers need to be updated to 1.2.

New features:

* Note blocks (right click to tune, trigger to play)

* 15 wool dyes

* A new water dwelling mob

* New tree types

* Reeds magically turned into sugar canes. They still make paper.

* A bunch of new crafting recipes

* One secret useful block

* One secret pretty block

* Cake

* AND MOAR, probably. I forget!

Bugfixes:

* Paintings work in multiplayer

* Disconnecting while riding no longer keeps the player in the world

* A bunch more state is properly synched in multiplayer

* Fixed colors going weird on PowerPC

* Fixed a horrible chunk reload loop in singleplayer

* Fixed most lighting bugs in newly generated SMP maps

* Falling sand behaves better in SMP

* Fixed a few crash on load level bugs

1 hour ago 163 notes

• 2 uker senere...
Skrevet

Vet Minecraft sidene har vært under oppgradering den siste tiden men leste at det skulle være oppe å gå igjen nå..men jeg kommer fortsatt ikke inn på siden jeg. Andre som sliter også?

Skrevet

Siden var nede flere dager tidligere i uka, men kom opp igjen rundt torsdag om jeg ikke husker feil. Har vært et par ganger etterpå at jeg ikke har kommet inn, men kommer inn på både spill og side nå.

Skrevet

Hei!

er helt ny i denne tråden, og jeg lurer på om det fins en demo eller noe i den rettningen?

Du kan teste spillet i browseren her. Merk at om du kjøper spillet, får du laste ned spillet på din pc.

Skrevet (endret)

Hei!

er helt ny i denne tråden, og jeg lurer på om det fins en demo eller noe i den rettningen?

Ville anbefalt deg å kjøpe det, men nå er jeg en blodnerdfanboy sååå. Se noen videoer på youtube, men ville anbefalt deg å starte helt blankt hvis du først starter. Den første natta er intens.

Endret av DagensDag
Skrevet

Hei!

Du kan teste spillet i browseren her. Merk at om du kjøper spillet, får du laste ned spillet på din pc.

Takk skal du ha :) har aldri helt skjønt poenge med dette, men så må jeg først prøve det og så får jeg si min mening :)

Skrevet

Hei!

Ville anbefalt deg å kjøpe det, men nå er jeg en blodnerdfanboy sååå. Se noen videoer på youtube, men ville anbefalt deg å starte helt blankt hvis du først starter. Den første natta er intens.

Takk skal du også ha :) (beklager for dobbel post :/ )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...