Gå til innhold

Den sosiale Minecraft-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sånn at man kan dele account med en annen person uten at det får andre konsekvenser enn de moralske, ikke sant?

 

Utifra det jeg har vært vitne til, så kan man være logget på 2 forskjellige steder og spille singleplayer helt fint.

Man kan da ikke være på samme server, men det sier vel nesten seg selv. :)

(Du kan da være på 2 forskjellige på samme tidspunkt.)

Lenke til kommentar

Restorert den gamle. Hogga bare dobbelt så mye ut fra den andre siden og la innbygger delen i gater som gikk inn i veggen.

 

Jeg og noen av de andre innbyggerne i Minerock har begynt et ganske gedigent prosjekt

Ziggurat.jpg

 

Ordentlige bilder legger jeg ut i løpet av kvelden.

thatsonesunday.png

Endret av DagensDag
Lenke til kommentar

I hovedsak så er intrykket mitt at de som slenger dritt om hardwork alt knyttet til andre servere alt. I tillegg er dette folk som og ofte slenger dritt uansett. Drittslenging i fra brukere vi har bannet er jo nesten en selvfølge.

 

Hardwork har den siste tiden vært lengst fremme i felten når det kommer til serverutvikling og vi var en av de første serverne i Norge med bukkit og et tilnærmet selvutviklet plugginsliste. Vi driver per dags dato med finpussen!

Vi har og 2 stykker som administrerer serveren og utvikler plugins.

 

Vi har per dags dato en byggeserver oppe og går. Men litt bak fasaden driver vi å utvikler en survivalserver og en rpg server.

 

Men vist man egentlig skal få et riktig inntrykk av serveren så anbefaler jeg at man enten erfarer den selv, eller hører med folk som har spilt der en stund!

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å formulere meg uten å virke sarkastisk, gretten eller partisk til Norcraft, ettersom jeg har spilt fast på serverene deres i noe som begynner å føles som 5-6 måneder.

Da dette er tilfellet, beklager jeg om du blir irritert av alle mine eventuelle fremtidige poster som omhandler forskjellen på staben til Hardwork vs Norcraft.

Det er ikke meningen å såre, jeg videreforteller bare hva jungeltelegrafen har fortalt meg.

 

Hvordan jobber man på creative-serveren til Hardwork? Får man tilgang til uendelige ressurser i inventory, slik at man kan fokusere 100% på det kreative, eller må man ut og grave i fjellet (som var og er tilfellet på norcraft sin creative-server)?

Lenke til kommentar

Man må ut og grave i fjellet på hardwork. Derav navnet.

Jeg vil selv si at hulegraving og ressurssanking er en såppas stor del av spillet at det er feil å fjerne dette elementet. Jeg personlig, og sikkert de fleste som spiller/liker hardwork er nok enige med meg i at halve morroa er å bygge fantastiske gruver og hulekomplekser, samt gleden av å finne en diamant eller to.

 

I tillegg synes jeg at det er noe ekstra spesielt med følelsen man sitter med etter å ha fullført et stort bygg som man har arbeidet på alle delene for å få dette til. Men dette er nå meg.

 

I tillegg så har vi gitt muligheter for serverressurser til litt mer ekstreme byggverk, vist det blir sent inn en god søknad på dette.

 

Selvfølgelig kan jeg og forstå at dette ikke passer alle folk. Og

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Kan nå bekrefte at Hardwork er en herlig server med masse hyggelige folk som hjelper til med hva enn du spør med, en hyggelig stab osv.

 

Norcraft har jeg ikke prøvd meg på men er sikkert bra den også. Jeg er litt i motsatt båt enn deg Gal_Ape. Har aldri hørt noe spesielt om Norcraft, men har bare møtt et par personer derfra på Hardwork sine servere som har oppført seg dårlig, og derfor frister det i grunn lite å teste det ut.

 

Men, folk skal jo alltid binde seg så voldsomt til noe og beskytte det med alt de har, og de samme personene pleier gjerne å mene at angrep er det beste forsvar, så man burde vel i grunn ikke ta noe annet enn sine egne erfaringer som god fisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...