Gå til innhold

Den sosiale Minecraft-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var på vei ned for å finne litt diamanter etter å ha bygd ferdig en liten farm. Og på vei ned fant jeg en zombie, som satt og slappet av i minecarten min! Dette er i et helt opplyst og lukket hulesystem. Noen som har opplevd noe lignende? :o :blink:

 

post-63-1101154804_thumb.jpg

 

Det der er en snill zombie, som du må gi klem til.

Det gjør litt vondt i starten, men litt smerte må man tåle. :whistle:

 

(Spawn koden er bugget, så monstre kan spawne nesten hvor som helst, uansett lysnivå. Untatt i dagslys da.)

Lenke til kommentar

Har et problem her.. PCen klikka i går, kommer ikke inn i windows lenger. Kjører nå ubuntu fra cd for å kopiere over ting og tang, men jeg finner ikke minecraft folderen.. Er ikke den i c:\users\bruker\appdata\roaming ?? Windows 7.. Har en gammel backup, men har bygd mye siden den gang..

Endret av Vincento
Lenke til kommentar

Har et problem her.. PCen klikka i går, kommer ikke inn i windows lenger. Kjører nå ubuntu fra cd for å kopiere over ting og tang, men jeg finner ikke minecraft folderen.. Er ikke den i c:\users\bruker\appdata\roaming ?? Windows 7.. Har en gammel backup, men har bygd mye siden den gang..

 

husk at ting med . foran seg skjuler seg så .minecraft er der bare ikke synlig :)

Lenke til kommentar

husk at ting med . foran seg skjuler seg så .minecraft er der bare ikke synlig :)

 

Hei ja det var det jeg tenkte.. :) Men hvordan får man sett .minecraft i ubuntu da? Må jeg installere java? Den ligger jo der, så må jo være mulig å få den fram..?!? :)

Ubuntu? Prøv Ctrl+H i filutforskern.

Eventuelt Edit->Preferences, "Show hidden and backup files"

 

eller "ls -al" i commandolinja.

Lenke til kommentar

Er bra at Notch ikke går tilbake på ordet sitt med tanke på de som kjøpte i Alpha. Liker utviklere man kan stole på. Vi får krysse fingrene for en lettere måte å få lamper på nå som fakler en dag blir erstattet. Han har snakket om å legge til hav mobs. Lurer på om det blir hval som man kan drepe for olje + mat for et år.

Lenke til kommentar

Dramcraft.no satt tidligere i uken opp en ny Minecraft server (SMP/PVP) som vi er svært fornøyde med. Vi ser også etter nye moderatoere da antall brukere har begynt og øke. :thumbup:

 

Reglene er enkle og svært rettferdige (du kan lese mer om dette på forumet vårt, som er langt i fra ferdig satt opp, men det gjenstår endel småting før både nettsiden og forumet er ferdig, men satser på at denne kommer til helgen evt begynnelsen av neste uke).

 

Serveren er oppe 24/7 og har en god bunke plugins som gjør spill-opplevelsen enda mer spennende. Ta turen innom, så snakkes vi i de mørke gruvene. :D

 

IP - server.dreamcraft.no

Forum - www.forum.dreamcraft.no

Nettside (alt her blir nytt) - dreamcraft.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...