Gå til innhold

Den sosiale Minecraft-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det bare er bra at det ikke finnes så mange av de. Det er jo bare en morsomhet. Men har dere hørt det nye med at det kommer en vann mob og maling? Står på første posten på bloggen.

 

Ja, håper bare ikke det vann monstert ikke er for agresivt. Kan bli farlig om man ikke har båt og må over havet for å komme deg til plassen du bosatte deg på i smp eller no >_< (som meg)

Lenke til kommentar

Tenkte det var på tide å komme med noen nyheter fra oss i Norcraft Crew. Jeg vil starte med og si at det har vært liv og røre på DS2 i dag! På et tidspunkt var det 52 players online! Dette setter vi stor pris på!

 

 

Vi benyttet derfor tiden til å ta et gruppebilde :)

2011-01-07_22.15.26.png

Takk til de som møtte opp!

 

Men til sak >->

Vi vet det er mange som har lyst på /Sethome som en permanent kommando på DS2. Vi skjønner godt at det kan være kjedelig å gå fram og tilbake fra plass til plass (spesielt hvis du bor i PVP og du er litt usikker på hvor du holder til). Vi har ikke lyst å gi direkte tilgang til denne kommandoen, ved tanke på at dette er en survival server. Men, vi tenkte som en mulig løsning at hver enkelt spiller kan velge sitt eget home der de vil automatisk spawne etter sin død, dette blir nok ikke en gratis selvfølge. Ingenting er bestemt, dette diskuterer vi enda. Kom med din mening om saken. Men hold i bakhodet at med full /Home tilgang, er det stor fare for at folk kan lure selv døden. Kan vi kalle dette Survival?

 

NY EVENT UNDER OPPBYGGING!

Hvis du føler for en god utfordning, så har vi gode nyheter. Under oppbygging har vi en helt ny event!

4-10 spillere, trolig flere også. Alle mot Alle

Her er det premieringer og mye fint man kan vinne. Vil ikke si for mye, men kan informere at bygging er godt i gang :)

 

Watchout! Notch is back

Som sikkert mange vet har Notch hatt en ferie for noen dager siden. Den ble avsluttet på mandag og Notch skal i teorien være tilbake på arbeid.

Vi ser jo fram til litt mer bugga Notchware, så dette kan bli spennende!

 

Til slutt ønsker vi alle våre spillere en god opplevelse og trivsel på Norcraft fram til vi kommer med mer nyheter!

 

Norcraft Crew

Lenke til kommentar

Liker veldig godt overgangene dine!

Og så må du oppdatere med navn på teksturpakkene når du får tid :D

 

 

Forresten, jeg lurer på om det er flere enn meg her inne som føler litt skyldfølelse når jeg spiller minecraft fremfor å spille noe annet, ala Bad Company 2, eller et andre slike "store" spill? Jeg føler liksom at det er mer "verdt" å bruke spilletid på spill der man slipper å være redd for å miste det man har oppnådd (achievemets, rank ol). Minecraft er veldig gøy, men jeg føler liksom at det ikke alltid er like mye verdt å spille siden man lett kan miste det man bygger med en gang det kommer en oppdatering. :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...