Gå til innhold

E3 2010 - Microsoft´s pressekonferanse


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

One in a million.. Fikk meg til å tenke på det quizshowet, Alle mot en. Hadde ikke det en xbox versjon?

Jo, men "1 vs. 100" er tilgjengelig i USA. Eller finnes det i England/Tyskland også?

Det første som slo meg når jeg leste "one in a million" var PlayStation Home, med tanke på at Rare har hatt en så stor rolle i NXE og avatarene inkl. klær og slik. Men allikevel tror ikke det er noe slik, selvom jeg kanskje håper litt, siden jeg liker PS Home ganske godt.

 

Håper uansett at det er noe bra! :)

 

EDIT: Er en liten ting på den siden jeg ikke tenkte over før nå. Er ikke sikkert dette har noe å si, men...

 

post-104-1100727895_thumb.jpg

 

Legg merke til at det står "Banjo". Dette er jo bare et eksempel på en adresse, men jeg regner med at alle som besøker denne siden, vet hva en e-postadresse er, og hvordan den ser ut, så da kan hende er et slags lite hint. Lager de et nytt Banjo-spill? :D

 

Bare en tanke :p

Endret av Amored
Lenke til kommentar

E3 2010: Itagaki's New Game Set for E3 Reveal

 

Wrote Itagaki in a post earlier today, "Hello, this is Tomonobu Itagaki. I have an important announcement to make. This year, at the E3 show, we have decided to go public with the latest game we are working on right now at Valhalla Game Studios."

Kilde

 

Spirituell oppfølger til Ninja Gaiden kanskje? Eller noe helt nytt? Hva det enn er så ville jeg ha blitt overrasket om det ikke dukket opp på X360.

Lenke til kommentar

Jeg sier 1000 kr er max, men kjenner jeg meg rett betaler jeg hva som helst for Natal.

Bare for å kunne styre film med den teknologien.

 

Selv om Gears 3 og Halo vil være på E3, er jeg mer interessert i nye spill.

Hva Respawn lager, hva hemmeligheten til Valve blir og mer info om Bulletstorm.

 

Mindre enn en uke igjen til start nå, gleder meg uansett til hva enn som vises...

 

Kom over denne artikkelen til 1up:

The Games of E3 2010

Endret av LarsenX
Lenke til kommentar

Info om to nye Natal-spill:

 

The last two demos described have not been shown or detailed by Microsoft in the past. One is called Living Statue, which is more of a tool than a game. In it, Natal players can create dancing and singing videos with their Avatars and then mail them to other Xbox Live members.

 

Also new is Obstacle Course. It is described as a series of levels filled with obstacles, naturally, that resemble, "what you would find at a summer camp."

http://xbox360.ign.com/articles/109/1096469p1.html

 

 

Hoho! ME3 så tidlig etter ME2? Neppe. EA har langsiktige planer når det gjelder DLC til ME2, så jeg tror det blir en god stund til vi får se noe av det neste spillet.

Lenke til kommentar

Info om to nye Natal-spill:

 

The last two demos described have not been shown or detailed by Microsoft in the past. One is called Living Statue, which is more of a tool than a game. In it, Natal players can create dancing and singing videos with their Avatars and then mail them to other Xbox Live members.

 

Also new is Obstacle Course. It is described as a series of levels filled with obstacles, naturally, that resemble, "what you would find at a summer camp."

http://xbox360.ign.com/articles/109/1096469p1.html

 

 

Hoho! ME3 så tidlig etter ME2? Neppe. EA har langsiktige planer når det gjelder DLC til ME2, så jeg tror det blir en god stund til vi får se noe av det neste spillet.

 

Håper de klarer å lage en mer engasjerende historie denne gangen, har ingen store "minner" fra det spillet dessverre. Mass Effect 1 var mer minnerikt synes nå jeg, selv om gameplayet i toern var skikkelig overhalt!

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig der. I Mass Effect 2 kan jeg egentlig ikke huske noen spesielle øyeblikk. Sure, man har jo diverse hendelser gjennom spillet som skiller seg ut, men Mass Effect 1 var langt flinkere til å gripe tak i deg når det først gjorde noe stort.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig der. I Mass Effect 2 kan jeg egentlig ikke huske noen spesielle øyeblikk. Sure, man har jo diverse hendelser gjennom spillet som skiller seg ut, men Mass Effect 1 var langt flinkere til å gripe tak i deg når det først gjorde noe stort.

 

Oj oj, vi er enige om noe :p Mass Effect 2 kunne ha blitt helt fantastisk dersom bare historien hadde vært bedre, med mer dramatiske valg å ta. Kanskje Mass Effect 3 kan blande gameplayet fra nummer 2 sammen med en like bra historie som nummer 1!

Lenke til kommentar

Jeg synes at ME2 hadde minst like mange store øyeblikk som ME. ME2 er jo ca. dobbelt så langt som det første spillet, så det ble sikkert vanskelig å holde det samme tempoet gjennom hele spillet.

 

Jeg håper bare at de fortsetter i det samme sporet som ME2. Det er fortsatt det beste spillet jeg har spilt i år.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...