Gå til innhold

E3 2010 - Microsoft´s pressekonferanse


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er villig til å strekke meg så langt som 0kr. Natal virker for meg som en ubrukelig haug med skrot for småbarn. Om jeg vil sparke ball kan jeg gjøre det utendørs.

 

Satser på at de kommer med noe interessant ved siden av delen med Natal som garantert kommer til å sluke 90% av pressekonferansen. Usikker på om jeg orker å følge MS i år, da jeg virkelig ikke ser noe positivt ut av dette skrotet.

Lenke til kommentar

Flott initiativ til tråd i år igjen, Lakus :)

 

Jeg skal ha Natal uansett, så jeg er villig til å strekke meg langt..

 

Jeg vet ikke helt hva jeg ser mest frem til i år. E3 er midt under VM, så det blir ikke fullt E3-fokus som det ble i fjor.

Men det skal bli gøy å se mer av Natal + spill, Halo: Reach, Gears Of War 3, Medal of Honor. Håper også at Rare kommer med et nytt spill snart. Og kanskje de viser noen spill for WP7. Det hadde vært veldig gøy!

Endret av Blackbuck
Lenke til kommentar

Håper Microsoft gjør som i fjor, og bare viser masse spill. Masse gameplay osv.

 

Likte utrolig godt microsoft sin i fjor, tett etterfulgt av sony. TIngen er bare at sony bruker så mye tid å snakke om salg, og grafer og masse dritt, som bryr meg 0.

 

håper på noen overraskelser og, men tror faktisk sony stiller sterkere i år.

Lenke til kommentar

Håper Microsoft gjør som i fjor, og bare viser masse spill. Masse gameplay osv.

 

Likte utrolig godt microsoft sin i fjor, tett etterfulgt av sony. TIngen er bare at sony bruker så mye tid å snakke om salg, og grafer og masse dritt, som bryr meg 0.

 

håper på noen overraskelser og, men tror faktisk sony stiller sterkere i år.

Enig. Salg og grafer kan de spare til GDC. Matematikk er ikke akkurat underholdning :p

Lenke til kommentar

Er det

som setter standarden for project natal kommer jeg neppe til å betale mer enn 250.

 

Ser egentlig ikke fram til noe særlig for å være helt ærlig.

 

Får satse på de avdukker noe annet. Likte verken Gears of War 2 eller Fable 2 og ser ikke at de skal kunne overbevise meg.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med Dunedain og Laland. Et nytt, fullblods platformeventyr hadde vært himmelsk. :) Kameo 2 står også på ønskelisten, men det virker desverre som om Kameo aldri kommer til å få en oppfølger.

 

Jeg vet at Rare har mer enn et team. Er det noen her som vet hvor mange de har? To? Tre?

Lenke til kommentar

Er det

som setter standarden for project natal kommer jeg neppe til å betale mer enn 250.

 

Ser egentlig ikke fram til noe særlig for å være helt ærlig.

 

Får satse på de avdukker noe annet. Likte verken Gears of War 2 eller Fable 2 og ser ikke at de skal kunne overbevise meg.

Blir litt feil å standarden for Natal-titler etter å ha sett en video som det der. Det er tydelig at de folka der ikke har peiling på hvordan de skal spille Ricochet. Det er ikke meningen at man skal stå og slenge armer og bein rundt helt tilfeldig.

Det blir det samme som at man skal si Street Fighter/Tekken virker ræva, fordi man ser en person sitte å trykke på knappene som en gal, uten å kunne noen comboer.

 

Jeg er en av dem som elsket Nuts&Bolts for alt det var verdt, men en oppfølger i samme stil som Banjo-Kazooie og Tooie hadde made my day.

Ja, Nuts&Bolts er moro! Håper på noe nytt fra Rare i år. Begynner å bli en stund siden sist nå, egentlig.

Lenke til kommentar

hver gang joakim vas normandy skriver noe synker respekten min for ham flerfoldige hakk.

 

On-topic: Satser på GoW3 gameplay, ihvertfall noen gameplay mechanics som er nye. MGS er også noe jeg gleder meg mektig til. Natal infoen tar jeg bare som en liten bonus :)

 

god of war 3 er allerede ute, og det eier noe heftig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...