Gå til innhold

E3 2010 - Microsoft´s pressekonferanse


Lakus

Anbefalte innlegg

Er det ikke i natt den første delen av pressekonferansen til Microsoft skal være? Hvor dem skal vise frem Natal, noen som vet et klokkeslett?

 

Siterer Snorry Bryne.

Den begynner klokka 19.00 LA-tid, som er ni timer bak norsk tid. Altså klokken fire på natta norsk tid. Det er ikke sikkert at det vil bli store muligheter til å live-dekke denne - vi vet ikke engang hva som skal fortelles. Men Cirque de Soleil skal visst underholde - og det er fotoforbud.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er like forvirret som deg, jeg har skjønt det slik at det starter i natt, gamer.no har vel skrevet dette, mens Snorre ble spurt om det startet i nattm det virker som han mener det.

Men hvis det er så lukket som Snorre Bryne har skrevet er det sikkert ikke store greia for oss.

 

Natal happeningen starter i natt ja, men er ifl majornelson ikke tilgjengelig via noe live strøm. Får lese seg opp på bloggene i morgen tidlig.

Lenke til kommentar

For dere som er litt forvirret angående tidspunkt så er det som følgende:

 

Microsoft kjører i gang pressekonferanse klokken 04:00 i natt (norsk tid). Det er for min del starten av E3, men sannheten er at Microsoft tjuvstarter. E3-messen starter egentlig i morgen 18:30.

 

Microsoft eventen som starter i natt er forøvrig ikke i E3 sine lokaler heller, og har ingenting offisielt med E3 å gjøre.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Synes ikke den var så lekker. Wii of PS3 har vist oss at spillkonsoller kan være minimalistiske og rene; håper det er fanart. Har også vanskelig for å tro at det er lukket med tanke på det som står her.

The meat’s locked down tighter than the US president’s nuclear go codes. I’ve never seen anything like it. It’s like, Mattrick and two other guys know everything: it’s insane.

 

Forøvrig tror jeg ikke det blir Natals navn, heller.

http://www.x2theg.com/2010/06/is-project-natal-new-name.html

Lenke til kommentar

Ser nice ut den der. Men er jo ikke noe vits i å kjøpe en sånn hvis man har en som funker. Men om prisen blir bra, og Natal følger med, så er det noe helt annet.

 

Angående navnet, så kan jo den C-en være en G også? Tror jeg uansett jeg kommer til å kalle den for Natal en god stund :p Elsker det navnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...