Gå til innhold

E3 2010 - Microsoft´s pressekonferanse


Lakus

Anbefalte innlegg

MICROSOFTE32010.png

 

E3 er en årlig spillmesse hvor utviklere og utgivere viser frem hva de driver med av både spill og hardware. Det er klart spillernes høydepunkt når det gjelder nyheter om nye spill og maskiner, til tross for at E3 opprinnelig kun var ment for utviklere. Og det er ikke uten grunn. Det er på E3 de store avsløringene og de spennende nyhetene virkelig får slå fra seg, og det er her utviklerne virkelig vil vise hva de kan. I år er det Microsoft som skal åpne showet i Las Angeles, og det skjer visstnok på Mandag 14. Juni klokken 19:30. Det er ikke helt 100% bekreftet. Sørg for å finne deg en Live Stream å følge med på!

 

 

 

Live Feeds for kvelden over alle kvelder

  • Linkene vil bli oppdatert i god tid før showet starter

     

    gt-feed.jpg
    .
    gs-feed.jpg

     

    ign-feed.jpg
    .
    g4-feed.jpg

     

    Capture-11.jpg

 

Live Blogger for den som ikke streamer

 

Rykter og håp for årets show

 

Linker til nyheter fra messen


  •  

  • Alle Call of Duty-spillene Activision gir ut i de neste tre årene vil være tidligere ute med DLC på Xbox 360 enn noen annen plattform.

  • Microsoft Game Studios har partnet opp med Crytec for å lage et spill ved navn Codename Kingdoms til Xbox 360.

  • En trailer av Metal Gear Solid: Rising viser et svært voldelig og tilsynelatende svært underholdende spill.

  • Gears of War 3 ble vist rem og det er ikke noen tvil om at det er langt mer fargerikt enn begge de to foregående spillene - tilsammen.

  • Releasedatoen til Fable 3 er 26 Oktober og en trailer ble vist. Veldig, veldig Fable-like.

  • Bungie viste frem litt av Halo: Reach sin kampanje. Hate it or Love it.

  • ESPN komer til Xbox Live for å levere sport til TVén din.

  • Ny Xbox! En tynnere Xbox 360 iallefall. "Xbox 360 Slim".

  • Natal heter ikke Natal lenger, men Kinect og det er fremdeles et kamera som registrerer bevegelsene dine.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette gleder jeg meg til å se mer av:

-Fable 3, Gears of War 3, Rock Band 3 og dette årets Summer of Arcade

-Avdukingen av Project Natal

-Rare's nye spill. De arbeider garantert med launch-spill til Natal

 

Dette ønsker jeg å se:

-Xbox 360 slim. Dersom de har tenkt å lansere en ny modell så er det dog litt for tidlig å annonsere den på E3. Håper jeg tar feil.

-Chair Entertainment's neste spill. Shadow Complex var fantastisk.

-At Peter Molyneux holder en timelang tale. :p

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

I år er det vel egentlig bare en ting som står i hodet mitt, og det er i likhet med i fjor Gears of War serien. Hørte nettopp på Game Informer sin Gears of War 3 Podcast-"spesial" og de hadde fått inntrykket av at Epic brukte Gears 1 som en mal på hvordan de kunne gjøre Gears 3 bedre, samtidig som de beholder forbedringene fra Gears 2. Det er alt jeg ønsker meg og jeg er derfor utrolig spent på hva vi får se i gameplayet fra E3. Og ja, det er bekreftet at vi vil få se singleplayer-gameplay på E3 fra Gears 3.

 

Selvfølgelig er jeg litt spent på Halo Reach også, men i Halo serien vet jeg liksom hva jeg får. Det er en fastsatt del av spilluniverset som spillmatifiseres. Gears 3 derimot kan ta alle mulige retninger.

Lenke til kommentar

I år er det vel egentlig bare en ting som står i hodet mitt, og det er i likhet med i fjor Gears of War serien. Hørte nettopp på Game Informer sin Gears of War 3 Podcast-"spesial" og de hadde fått inntrykket av at Epic brukte Gears 1 som en mal på hvordan de kunne gjøre Gears 3 bedre, samtidig som de beholder forbedringene fra Gears 2. Det er alt jeg ønsker meg og jeg er derfor utrolig spent på hva vi får se i gameplayet fra E3. Og ja, det er bekreftet at vi vil få se singleplayer-gameplay på E3 fra Gears 3.

 

Selvfølgelig er jeg litt spent på Halo Reach også, men i Halo serien vet jeg liksom hva jeg får. Det er en fastsatt del av spilluniverset som spillmatifiseres. Gears 3 derimot kan ta alle mulige retninger.

Jeg håper de tar en radikal retning. Shoot and cover mekanismen har blitt så sykt utvannet etter Gears 1, av andre spill. Så håper de kommer med noe nytt til sjangeren.

 

Rimelig digg at dette kommer dagen jeg har hatt min siste eksamen.

Lenke til kommentar

Natal pressekonferanse 13. juni, sen ettermiddag/kveld LA time

 

 

så blir om natten norsk tid........... <_<

Men denne blir vel ikke filmet?

 

Gleder meg til E3! Det er litt som julaften for min del! Ang Natal så håper jeg vi får se noe som vil vise at det ikke kun er casual spill den takler, er villig til å betale max 1500kr for Natal OM den leverer varene.

1500kr. er mye penger, men jeg er enig med deg. Hvis Natal ser ut til å funke bra, og det blir annonsert interessante spill med Natal-støtte, så skal jeg nok klare å punge ut 1500kr.

Lenke til kommentar

1000kroner her. Føler jeg er mer villig til å betale bare 1000kroner nå inntil vi faktisk får ser mer av det. Syntes de vi har fått vite til nå er altfor tynt. Men jeg er posetiv til det. Så langt er en kamera-aktig bevegelse-sensor for et spill mer spiselig, enn hva Wii har og Sony skal komme med for PS3.

 

Slik som PS3`en er med tanke på færre gode esklusiver enn 360, så lukter for mye gimmick i Sony sin greie.

 

Husker jeg sendte ut meldinger på xbox`en til vennene mine der om hva som hadde blitt bekrefta på E3 live. Så utrolig gøy å få spørsmål om jeg var der. Jeg bare wuut? IM NORWEGIAN

Lenke til kommentar

Natal er fullstendig uinteressant, jeg har ikke sett noe "hardcore" som frister til den. Ser helst at denne dingsen flopper, sånn at vi kan få en slutt på denne casual trenden. Må si at jeg synes Move virker mer hardcore, Socom-spillet funket jo bra med Move så det ut som.

 

Ellers har jeg ingen store forhåpninger til Microsofts pressekonferanse, og tipper at det kanskje er de som står for årets "kalkun-pressekonferanse" :p

Lenke til kommentar

Jeg ser Leflus nevner Rare sine spill. Det kunne jo være spennende å se noe fra.

Rare har fått mye ufortjent kritikk denne generasjonen. Spillene deres har ikke nådd helt til topps, men de har vært originale og fulle av spennende konsepter(kanskje med unntak av PDZ).

 

Jeg er skikkelig spent på å se hva de har jobbet med de to siste årene. Forhåpentligvis dreier det seg om andre typer spill enn "Natal Sports", "Natal Fit" og "Natal Party".

Lenke til kommentar

For meg så er Microsoft sin messe litt dølt fordi jeg vil ikke høre mer fra Fable, Halo, Crackdown, Left For Dead oppfølgere der over hele linja,

 

Men du er i ekstase over Infamous 2, LBP2 og KZ3 :p

Men ja, du har et poeng, det er alt for mange oppfølgere.

Når jeg tenker over ryktene rundt E3 så er det for det meste oppfølgere.

Håper mest på noen nye IP'er.

Ellers blir det spennende å se Xbox slim som jeg er 100% sikker på at kommer.

Forventer forøvrig at 85% av konferansen er Natal/wave propaganda. Helt greit, men da burde de jamen sitte med 4 ESS på hånden om jeg skal bli overbevisst.

Ellers tenker jeg MS sitter med noen saftige godbiter ala MGS sitt inntog i fjor.

De har vel noe på lur siden de sier at dette blir det største året for X360.

 

edit:

Etter å ha sett

vet jeg ikke om jeg er villig til å betale noe for Natal. Ser for meg at de neste ti år med americas funniest home videos blir fylt med videoer av folk som knuser ting/tryner/ser generelt idiotiske ut foran xbox konsollen sin.

 

Må vel også nevne at journalisten i videoen var svært imponert over teknologien og mente den var mer avansert enn PS Move/Wii, og refererte til den som oppfinnelsen av jetmotoren om man så på Wii som oppfinnelsen av fly.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...