Gå til innhold

E3 2010 - Microsoft´s pressekonferanse


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.computera...e.php?id=253054

 

Her bekreftes det at i hvertfall dashbordet kan styres med armer og stemme mens man sitter.

Da regner jeg med at når det kommer noe annet enn danse- og sportsspill, så vil de funke sittende også.

 

 

Jeg også tror utviklerne kan om dem vil lage et spill som du kan spille sittende, men at det kommer til å bli noe i nærheten av dagens "normale" spill det har jeg minimal tro på. Microsoft har ikke vist et eneste spill som er av dagens norm som fungerer sittende eller stående for den saks skyld.

 

Tror ikke Kinect er laget for den kundegruppen heller, det vil nok komme mange artige spill men vi vil nok ikke før en aldri så liten revolusjon kommer kunne spille "normale" spill med Kinect....og tror heller ingen ønsker å gjøre det for å være helt ærlig.

 

Jeg er for all ny teknologi men Kinect om vi tenker "normale" spill er egentlig ikke fremskritt...tvert om.

Lenke til kommentar

 

Vel, hvis Dance Central og Kinect ADventures er de eneste spillene til Kinect. Da er det ikke mye vits å kjøpe Kinect sier jeg. Forventer no mer.

Det finnes selvsagt flere spill. Men greia med Kinect skal jo liksom være å løfte på ræva bitte litt. Ingen som har vondt av det.

Jeg ser ingen grunn til at det ikke skal gå an å spille noen av Kinect-spillene sittende.

 

Da Geoff Keighley spurte Don Mattrick om det ville komme skytespill e.l. med Kinect-støtte sa Don Mattrick at man ikke skal se bort i fra at det kan komme en eller annen Kinect-feature i den typen spill etterhvert. Han brukte det å kaste en granat som et eksempel. Det synes jeg høres bra ut. Fint om de kommer med noe slik.

 

"skal ikke se bort ifra at det kan komme en eller annen kinect-feature i den typen spill" er ikke godt nok for noe som skal revolusjonære spillbransjen framover.

Lenke til kommentar

Så launch-titlene til 360 og PS3 var på likt nivå som dagens spill?

Og han sa "skal ikke se bort ifra" for å ikke avsløre noe. Markedsføring vettu.

 

Det var like core spill som det er idag. Gears 1 ble lansert under 1 år etter Xbox 360 ble lansert, står fremdeles som et av markedets største shooters. Ingenting er bevist på noe hardcore spill og hvis "Kaste granat med handa" er den eneste inovasjon, så er detta fortsatt middelmådig. Groundbreaking for casual gaming, yupp...Groundbreaking for hardcore, nope.

Lenke til kommentar

Det var like core spill som det er idag. Gears 1 ble lansert under 1 år etter Xbox 360 ble lansert, står fremdeles som et av markedets største shooters. Ingenting er bevist på noe hardcore spill og hvis "Kaste granat med handa" er den eneste inovasjon, så er detta fortsatt middelmådig. Groundbreaking for casual gaming, yupp...Groundbreaking for hardcore, nope.

Nå er ikke Gears of War en launch tittel da :p Bare fordi én potensiell feature blir nevnt betyr det ikke at det er den eneste eller den beste featuren. Det er ikke Don Mattricks jobb å lage bra spill til Kinect.

Om ett år kommer det helt sikkert mange nye, banebrytende spill til Kinect.

Lenke til kommentar

Så launch-titlene til 360 og PS3 var på likt nivå som dagens spill?

Og han sa "skal ikke se bort ifra" for å ikke avsløre noe. Markedsføring vettu.

 

Det var like core spill som det er idag. Gears 1 ble lansert under 1 år etter Xbox 360 ble lansert, står fremdeles som et av markedets største shooters. Ingenting er bevist på noe hardcore spill og hvis "Kaste granat med handa" er den eneste inovasjon, så er detta fortsatt middelmådig. Groundbreaking for casual gaming, yupp...Groundbreaking for hardcore, nope.

Har de sagt det skal være groundbreaking for hardcore?

 

isåfall, kilde?

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...