Gå til innhold

Amnesia: The Dark Descent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Runda det i helga. Bare jeg som synes spillet var for kort?

 

Har akkurat startet på spillet. Du som har fullført det, hva er helhets inntrykket? At spillet er kort er ikke så viktig for min egendel. Bedre med et kort og vellresigert spill, enn langt og kjedelig.

 

Spilt en times tid eller så, til nå synes jeg ikke spillet har vært spesielt skummelt. Men veldig stemningsfult. Men på slutten nå så var det pluttselig et monster av noe slag som pluttselig skreg helt gyselig ekkelt og var rett bak meg, hehe da skrek jeg høyt. Første gangen jeg har gjort av et spill :p

Lenke til kommentar

Runda det i helga. Bare jeg som synes spillet var for kort?

 

Har akkurat startet på spillet. Du som har fullført det, hva er helhets inntrykket? At spillet er kort er ikke så viktig for min egendel. Bedre med et kort og vellresigert spill, enn langt og kjedelig.

 

Spilt en times tid eller så, til nå synes jeg ikke spillet har vært spesielt skummelt. Men veldig stemningsfult. Men på slutten nå så var det pluttselig et monster av noe slag som pluttselig skreg helt gyselig ekkelt og var rett bak meg, hehe da skrek jeg høyt. Første gangen jeg har gjort av et spill :p

 

Meget bra, overgikk Penumbra, om du har spilt det. Skulle ønske det var litt vanskeligere gåter, gjerne med mer bruk av spillets fysikkmotor.

 

For min del er dette et av årets beste spill. Meget polert og godt gjennomført.

 

Greit nok, jeg friket litt ut når jeg så klipp av dette spillet på youtube, men det kan umulig være skumlere enn Minecraft når et eller annet skummelt monster hopper frem når du tror du er alene? ;)

 

Jo, det kan det. :p (selv om Minecraft til tider også er skummelt)

Lenke til kommentar

Anbefaler å spille spillet sent på kvelden/nattestid med lite lys. Herregud, som det kan skremme vettet av deg da. Første gang jeg har stoppet å spille, ikke fordi det er for sent på natta, men fordi jeg trengte en mental pause!

 

Spiller du på dagen så mister du opplevelsen og du ødelegger den unike spilleropplevelsen ved første gangs spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...