Gå til innhold

Just Cause 2 tråden


Anbefalte innlegg

Blir så mye opphakket ingame lyd om jeg skal ha den i videoen. Syns derfor det er bedre med klipping og liming. Så setter man litt stemningsfull musikk til ;D

Brukte musikk i de første videoene mine, men så fant jeg Wegame som tok opp ingame lyd, fungerer på spill med litt roligere soundtrack.

Vil si meg enig i valget du tok på videoen, fungerer ikke med ingame når man klipper.

Hvilken screen recorder bruker du?

 

30 timer på 27% elns. Passelig stort dette her.

JEg er så ærlig og redelig av mag at jeg har betal versjonen av fraps. Jeg kan fint ta opp med lyd også ja men Som sagt tidligere når jeg klipper og limer så blir det ikke fult så bra med ingame lyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har funnet kjøretøyet Vanderbildt Leisureliner enda?

Nei, det ser ut til at utviklerne har glemt den bort. Den er laget, men spawner ikke. Så en youtube-video med 3 stk, men han hadde nok modda spillet. For vanlige non-geeks som ikke klarer å forandre på spill selv, eller alle konsolleiere, finnes ikke dette kjøretøyet. Det trengs en patch. INGEN har funnet denne bussen dersom spillet er originalt.

Lenke til kommentar

hmm, er ikke helt sikker på hva jeg har gjort annerledes, men nå har jeg 60-80fps med disse settings:

 

eqo6cw.jpg

 

trodde først at dette var kanskje et resultat av klokking av skjermkortet gjennom software (altså ikke bios), men skiftet tilbake til default, og der var det merkbart lite forskjell.

 

så bra mener jeg, men litt forvirra også, har ikke drevet med no ny driver installering i det hele tatt.

 

Spillet ser veldig bra ut, men forsatt litt å gå på (crysis), har ikke kunnet fått testet DX11 da, ettersom mitt skjermkort ikke støtter det.

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Kjent bug det, skjer såvidt jeg veit (og har erfart selv) etter at man har vært på Lost-øya. Bare start opp en race-challenge, og alt er tilbake til normalt. Nesten, ihvertfall. Hos meg fortsatte været å være dårlig (regn/torden) i mange timers effektiv spilletid etter at jeg var der, før den gradvis gikk tilbake til normalen (som er pent vær, med 10 minutters uvær i ny og ne).

Lenke til kommentar

Kjøpte meg nettopp Monster Truck DLC som har kommet ut. 8 kroner var ikke akkurat en blodpris. Gleder meg til å teste den ut :)

Dyrt var det ikke, men jeg var så aldeles ikke fornøyd med det, Du får med en isbil de ikke nevnte i beskrivelsen av DLCen. Ja Monstertrucken flyter, men ikke mer enn det på vannet. Burde ha kommet tidligere, har så smått begynt å gå lei av Just Cause 2 nå. <_<

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det går en del i BF BC2 for tiden og mye online morro med andre folk, men her om dagen tenkte jeg skulle prøve og spille litt alene. Det var en stund siden sist og da måtte jeg ha noe nytt.

Valget ble Just Cause 2 og siden jeg fikk det har jeg nesten ikke rørt noen andre spill.

For et fantastisk herlig spill! :)

 

Utrolig detlajert verden. Her kan man utforske i det uendelige. Store byer, høye fjell og jungel og ørken. Det finnes kjøretøy for alt mulig her og oppdragene kan løses på mange forskjellige måter. Dette er sandkasse spill på det aller beste.

 

Herlig!

 

Slenger med noen bilder jeg har tatt fra spillet.

 

637345.jpeg 637347.jpeg

 

637348.jpeg 637349.jpeg

Lenke til kommentar

Den er ute hos steam nå.

 

With the Black Market Aerial Pack you get these cool items:

 

F-33 DragonFly Jet Fighter: With quad-mounted miniguns and double missile launchers, this agile bird is the definite ruler of the skies, and packs a serious punch to land based targets as well.

 

Dual Parachute Thrusters: Take to the air for longer! The Dual Parachute Thrusters when mounted to the parachute rig provides bursts of forward momentum to extend airtime.

 

Multi-lock Missile Launcher: This highly sophisticated weapon of destruction allows you to lock up to four targets and unleash a barrage of homing missiles to take care of all your troubles

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...