Gå til innhold

Piranha Bytes - Risen


Anbefalte innlegg

Spørsmål om kapittel 3

 

 

 

Har nå kommet til kapittel 3, har kommet ett stykke inn i Lizard Templet. Fant ut at jeg skulle vente litt å sprang ut igjen for å finne Druiden. Men han er plutselig ikke i hytta si lenger. Hvor er han?

 

 

 

Du trenger ikke finne druiden før du får en quest om å finne en mage som kan hjelpe deg og når du får det så står han enten utenfor vulkan entrancen mot der han bor (ikke mot monastry) ellers er han i teltet sitt. Mulig jeg forklarte litt vrient.

 

 

Ikke noe problem, forsto den. Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe av det råeste så langt er har vært og sloss mot 3 skjeletter på en gang i mørke huler og ganger, de er j.. tøft laget. Se hvordan de prøver å lure seg inn bak siden og venter på åpning etc.Spesielt etter jeg fikk Charge, blokk komboer og div slag komboer.

 

Skvatt forøvirig nesten så jeg pissa på meg tidligere i kveld, knerta 2 stk gollums lignendet vesen under en foss, satt med ned for og åpne en kiste, da je reiste meg satt det en rett forran trynet mitt og glante med lysendet øyne, kan ikke huske jeg har skvetti så mye før, døde selvsagt (ikke jeg, selv om det var nært, men spillfiguren hehe).

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Wohoo! Da har jeg rundet spillet! Tok meg 1 dag og 15 timer, altså 39 timer. Klart det beste rollespillet som er gitt ut på en god stund, syns jeg. Syns det var underholdene spill og bra voice acting. Syns ikke kartet (øya) var for liten som jeg først var redd for - det er sikkert enda en del ting jeg ikke har utforsket. Har også en del secret achievments jeg kan ta.

 

Et bilde fra den siste slåsskampen - bilde viser ikke utsende på bossen men hvis utsende på characteren min iført en spesiell rustning som noen kanskje vil finne på egen hånd.

 

post-19-1099058256_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

Wohoo! Da har jeg rundet spillet! Tok meg 1 dag og 15 timer, altså 39 timer. Klart det beste rollespillet som er gitt ut på en god stund, syns jeg. Syns det var underholdene spill og bra voice acting. Syns ikke kartet (øya) var for liten som jeg først var redd for - det er sikkert enda en del ting jeg ikke har utforsket. Har også en del secret achievments jeg kan ta.

 

Et bilde fra den siste slåsskampen - bilde viser ikke utsende på bossen men hvis utsende på characteren min iført en spesiell rustning som noen kanskje vil finne på egen hånd.

 

post-19-1099058256_thumb.jpg

 

 

Syntes bossen var noe enkel, døde bare en gang, skulle tro det var meningen at bossen skulle ære vesentlig vanskeligere å ta, men men:)

 

Lenke til kommentar

Wohoo! Da har jeg rundet spillet! Tok meg 1 dag og 15 timer, altså 39 timer. Klart det beste rollespillet som er gitt ut på en god stund, syns jeg. Syns det var underholdene spill og bra voice acting. Syns ikke kartet (øya) var for liten som jeg først var redd for - det er sikkert enda en del ting jeg ikke har utforsket. Har også en del secret achievments jeg kan ta.

 

Et bilde fra den siste slåsskampen - bilde viser ikke utsende på bossen men hvis utsende på characteren min iført en spesiell rustning som noen kanskje vil finne på egen hånd.

 

post-19-1099058256_thumb.jpg

 

 

Syntes bossen var noe enkel, døde bare en gang, skulle tro det var meningen at bossen skulle ære vesentlig vanskeligere å ta, men men:)

 

 

 

Døde tre ganger jeg :( Skjønte ikke helt hva jeg skulle gjøre først, hehe. Men syns det var en kul boss - kanskje ikke så nyskapende bossfight, men ok. Funnet noen Secret Acheivments, da?

 

Endret av Nostalgic
Lenke til kommentar

Wohoo! Da har jeg rundet spillet! Tok meg 1 dag og 15 timer, altså 39 timer. Klart det beste rollespillet som er gitt ut på en god stund, syns jeg. Syns det var underholdene spill og bra voice acting. Syns ikke kartet (øya) var for liten som jeg først var redd for - det er sikkert enda en del ting jeg ikke har utforsket. Har også en del secret achievments jeg kan ta.

 

Et bilde fra den siste slåsskampen - bilde viser ikke utsende på bossen men hvis utsende på characteren min iført en spesiell rustning som noen kanskje vil finne på egen hånd.

 

post-19-1099058256_thumb.jpg

 

 

Syntes bossen var noe enkel, døde bare en gang, skulle tro det var meningen at bossen skulle ære vesentlig vanskeligere å ta, men men:)

 

 

 

Døde tre ganger jeg :( Skjønte ikke helt hva jeg skulle gjøre først, hehe. Men syns det var en kul boss - kanskje ikke så nyskapende bossfight, men ok. Funnet noen Secret Acheivments, da?

 

følger ikke med på de acheivements greien desverre:P

Lenke til kommentar

Ny tråd eller ikke, jeg drister meg til å be om hjelp, nesten helt i begynnelsen, i harbour city:

 

 

 

1: Jeg har fått i oppdrag av warrior-el-hefe å finne ut hvordan ting kommer seg inn og ut av byen. Han mistenker horehuset, men tror ikke det er horemammaen.

 

Jeg finner ingenting ut om noenting, og står helt fullstendig bom fast. Noen som vet hvem jeg skal snakke, med, hva jeg skal gjøre? Jeg har kastet ut Eriksen alt, og han snakker ikke med meg.

 

2: Dette er et mindre problem, for det virker ikke å være nødvendig for at jeg skal komme meg videre, men jeg forsøket å finne ut hvem Ceb sender for å spane ut steder å rane. Jeg har resonert meg fram til at Doyle er kjeltringen etter å ha snakket med alle ofrene, men

jeg finner ham ikke. Jeg betalte han tidligere fiskehandleren for å si hvor han var, men fikk bare beskjed om at han hadde vært på hotellet. Der finner jeg ingen spor etter ham. Tips?

 

På forhånd takk!

 

 

Lenke til kommentar

Ny tråd eller ikke, jeg drister meg til å be om hjelp, nesten helt i begynnelsen, i harbour city:

 

 

 

1: Jeg har fått i oppdrag av warrior-el-hefe å finne ut hvordan ting kommer seg inn og ut av byen. Han mistenker horehuset, men tror ikke det er horemammaen.

 

Jeg finner ingenting ut om noenting, og står helt fullstendig bom fast. Noen som vet hvem jeg skal snakke, med, hva jeg skal gjøre? Jeg har kastet ut Eriksen alt, og han snakker ikke med meg.

 

2: Dette er et mindre problem, for det virker ikke å være nødvendig for at jeg skal komme meg videre, men jeg forsøket å finne ut hvem Ceb sender for å spane ut steder å rane. Jeg har resonert meg fram til at Doyle er kjeltringen etter å ha snakket med alle ofrene, men

jeg finner ham ikke. Jeg betalte han tidligere fiskehandleren for å si hvor han var, men fikk bare beskjed om at han hadde vært på hotellet. Der finner jeg ingen spor etter ham. Tips?

 

På forhånd takk!

 

 

 

Svar til post over

 

 

Du har glemt å snakke med en trolig, han ligger i sengen til parret du trolig har kjøpt rom til (syk kone). 2 etasje der du kan kjøpe rom (rett ved den andre inngangen, der du også finner farmer og kuer).

 

Hemmlig rom i horehuset ja, om du har funnet et annet hemmlig rom tidligere i Dons hus er dette et godt og stort hint.

 

 

Lenke til kommentar

Syns dialogene i spillet burde ha gjort noe med. Siden det er så veldig mye av det. Skulle vært sånn at det du svarte, negativt eller positivt, hadde utslag på samtalen. Hvor du måtte tenke nøye igjennom, før du valgte svaralternativ eller spørsmål. Blir litt kjedelig med bare rett fram samtaler og samtalen får bare et utslag.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilke kriterier man trenger for å kunne lage obsidian 2h? han vil bare lage 1h og bastard blanks. Og, finnes det noen trainer som trener over 100 str ?

 

Muligheten for å lage obsidian 2H-sverd får du i chapter 4, da trenger du 12 obisidian lumps. Er ikke sikker, men jeg fant ihvertfall ikke en trainer som trente over 100. Jeg økte strength-en min med potions og blomster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...