Gå til innhold

Piranha Bytes - Risen


Anbefalte innlegg

Noen andre enn meg som er spent på dette spillet?

 

Etter skuffelsen fra Gothic 3 - utvidelsen (edit: altså Forsaken Gods, hvis det var noen tvil) er det på tide med et ferskt, vakkert og atmosfærisk spill fra PB... Er det en ny "Gothic-serie" på trappene?

 

Ikke så mye nyheter her i skrivende stund:

http://risen.deepsilver.com/blog/pages/en/news/news.php

 

 

PS Gratulerer gamer.no med nytt forum!

Endret av Sputnik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Risen er et av de spillene jeg ser mest frem til akkurat nå. Håper virkelig at Pirahna Bytes kan klare å lage et bra rollespill i samme stil som Gothic/ Gothic 2, Gothic 3 ble nok litt for svært for dem. Det er fint at de selv har skjønt dette og at de skal fokusere mer på å oppdatere spillverdenen etterhvert som du spiller, bedre NPC'er o.l. Og bank i bordet så blir det ikke så mange bugs. :)

 

Det er jo ikke så mye som står på den siden deres enda, men på World of Risen har de flere intervjuer, og det meste jeg har lest hittil virker lovende. De hadde og en artikkel i tyske Gamestar, og du kan se skannede bilder her .

 

3b5a7b63f095.jpg

:lol:

Lenke til kommentar
Ser da ut som et spennende spill. Likte dog ikke Gothic 2 noe særlig. Men kanskje dette kan være noe annet.

Jeg og mange andre Gothic-fans vil nok håpe og be til de gudene som måtte være i nærheten om at Risen vil matche eller overgå kvaliteten på Gothic 2. I mine øyne var Gothic 2 et helt fantastisk spill, kanskje det beste spillet jeg noengang har spilt.

 

Det er dog en viss terskel man må over. Enkelte jeg kjenner synes det rett og slett var for vanskelig tidlig i spillet.

Lenke til kommentar
Jeg og mange andre Gothic-fans vil nok håpe og be til de gudene som måtte være i nærheten om at Risen vil matche eller overgå kvaliteten på Gothic 2. I mine øyne var Gothic 2 et helt fantastisk spill, kanskje det beste spillet jeg noengang har spilt.

 

Det er dog en viss terskel man må over. Enkelte jeg kjenner synes det rett og slett var for vanskelig tidlig i spillet.

Skal vel sies at grafikken som var dårlig var en stor downer. Derfor ble det ikke til at jeg spilte det. Hadde kanskje likt det bedre idag, enn for to/tre år tilbake.

 

Birger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...