Gå til innhold

Piranha Bytes - Risen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I alle dager, Gamezone har altså klart å utsette spillet enda mer :(.

 

Vil Risen være betydelig billigere i en fysisk butikk enn det er på steam (ca. 420 kr)? Får man det ned i 350 kr eller er det dyrere i butikk versus nettbutikk?

 

Edit: Glem det, 270 kr på risen sin hjemmeside :)

Endret av DRavisher
Lenke til kommentar

Angående Obsidian

 

 

Noen som har smidd seg et two-handed Obsidian Sword? Hvor mye obsidian og gold trenger jeg?

 

Et bastard sword krever 10 obsidian og 20 gold.

Jeg har over 35 obsidian og 50 gold, men jeg får fremdeles ikke laget meg et two-handed.

 

edit: nvm, leste at du ikke kan lage twohanded obsidian sword før senere i spillet.

 

 

Noen som kan forklare teleport stones? Gidder ikke gå mellom byene mer.

 

 

Etter at du har blitt gitt den første teleport stone, kan du snakke med folk ved Bandit Camp og Harbour City for å få de 2 respektive teleport stones for de 2 plassene. Resten får du ikke tak i før chapter 2, og etter at du har reddet Eldric. (Fullføringen av dette questet spawner Lizard Men rundt omkring øya, disse har som ofte teleport stones på seg til de plassene du møter dem.)

 

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet...espill/8468104/

 

DB gir Risen en 4/6.

 

Anmelderen har en del gode og valide punkter, men jeg føler likevel at han overser en stor del av spillet. Selv om spillet er røft og upolert, animasjonene kanskje ikke så gode til tider, og slåssesystemet kan virke litt tilfeldig har det likevel en utrolig "tiltrekningskraft". Det er rett og slett utrolig gøy å spille Risen! Ved å overse dette punktet mener jeg egentlig at anmelderen feiler, fordi han gir en karakter som er basert på gameplay istedenfor helheten.

 

Edit: Nå har det jo ikke så mye å si for meg, siden jeg nyter spillet uansett hvilken karakter det får. Er jo likevel litt trasig når man leser sånne anmeldelser.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Et lite spm: Har andre også opplevd at autokjør menyen er på tysk? Første gang jeg startet opp spillet ble jeg redd for at jeg på et merkverdig vis hadde fått en tysk versjon selv om cover og manual var på engelsk. Mine sorger sluknet heldigivs fort, men jeg stusser fortsatt litt på det. Er ikke noe problem selvsagt, bare litt rart.

Utviklerene har vel lagt det inn med vilje for å fremme det tyske språket. :p

Lenke til kommentar

Spørsmål om Teleport-stones. Satt i spoiler for sikkerhets skyld.

 

Må man være medlem av The Order for å få Teleport-stein av The Inquisitor? Hvis ikke, hvordan får jeg en stein da? Hvis jeg ikke får en stein før jeg avslutter kapittel en, har jeg mulighet til å teleporte senere?

 

Lenke til kommentar

Spørsmål om Teleport-stones. Satt i spoiler for sikkerhets skyld.

 

Må man være medlem av The Order for å få Teleport-stein av The Inquisitor? Hvis ikke, hvordan får jeg en stein da? Hvis jeg ikke får en stein før jeg avslutter kapittel en, har jeg mulighet til å teleporte senere?

 

 

 

Nei, jeg er medlem av Dons gjeng, men jeg fikk likevel teleport stone av the inquisitor.

 

Lenke til kommentar

Chapter 3 hjelp:

 

 

Inne i lizard fortress trenger du 2 Old Bust for å åpne den andre døren. Jeg har den ene, men hvor finner jeg den andre?

 

 

 

Mener å huske at du må drepe Lizards for å få begge de to bustene, må bare lete litt.

 

 

@ Nether - Jeg har også tysk på autokjør :) Ble også litt redd i starten for at jeg hadde fått en tysk utgave hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...