Gå til innhold

Velkommen til nyoppusset forum!


Anbefalte innlegg

Nå så jeg pølutselig at jeg har 2686 innlegg, jeg regner da med at alt gjelder, Småprat, Lekeplassen osv. Jeg synes ikke at det er så galt at jeg kan se det totale antall innlegg, men dette kan heller stå mer diskré et sted på profilen. De innleggene fra kategoriene som teller bør være de som telles som "Innlegg", også får det heller stå "Medregnet ikke-tellende kategorier:" eller noe sånt på profilen.

 

EDIT: Ser nå at de tellende innleggene står under avataren når man poster, men at de totale står på profilen. Kanskje ikke så galt..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fagene har blitt litt mørkere enn hva det var i går, men jeg synes linjen hvor brukernavnet stådr ovenfor innleggene er, om ikke feil farge, men litt for lys. Faren er jo at om den blir for mørk vil ikke brukernavnet være tyelig nok. Det jeg tror spiller inn på min oppfatning av selve trådens farger er at det ikke lenger er noe mellom innleggene. Jeg synes å huske at det var et lite glippe mellom hvert innlegg med en mørkere blåfarge. Tar jeg helt feil?

Lenke til kommentar

Skal denne linja egentlig være her? Ettersom den mangler et tall og det så vidt meg er bekjent ikke går an å få minus-poeng så er den vel overflødig.

 

"Gjeldende skjuler innlegg som har mindre enn poeng. Endre visningsterskel?"

 

Finner den under siste post i tråden.

 

@530xd: Bla ned til bunnen av forumet - der finner du til venstre i nederste hjørne 2 vinduer hvor det står navnet på skinnet du bruker nå samt hvilket språk du har det på (Norsk er eneste alternativ). Velg vilket skin du liker/syns ser best ut :)

Lenke til kommentar

HeHe se der ja.

 

Ja, det er vel kanskje diskutabelt. Åpner i hvert fall for at det kan bli et litt merkelig forum:

 

"Beklager, så ikke posten din for jeg ser bare poster fra fok som har +15"

 

Men en nytte må vel denne ratingen ha. Savner generelle regler og en innføring i hvordan denne funksjonen fungerer!

Lenke til kommentar

Et godt forslag, men foreslår som Lakus sier å sette den ved Rapporteringsknappen for å unngå at folk bommer når de skal trykke "svar". Da blir den riktignok litt utydelig.

Mitt forslag blir vel egentlig å ha den til høyre for "Multisitat"-knappen.

 

"Svar"-knappen mangler forøvrig stor forbokstav.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...