Gå til innhold

Krigen om Brütal Legend fortsetter


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Uansett så er det teit å trekke inn at de ikke har med LAN. De har nok med LAN, men man må logge inn på battle.net. Det er et tiltak mot piratkopiering, likt som SecoROM som EA bruker støtt og stadig (hvis jeg ikke tar feil eller har misforstått helt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Activision vet hvordan de skal klare å få spillere mot seg. Dette er kort og greit idiotisk; hvis de ikke kan melke en ny IP vil de hindre andre i å kunne tjene på den idet hele tatt. Activision Blizzard; ta dere en bolle. Gleder meg til Brütal Legend er i spillhyllene!

Lenke til kommentar
Jeg er dritt lei denne kranglingen/diskusjonen. Jeg bryr meg ikke om hva de gjør sålenge spillet havner i spillhyllene så fort som mulig. Skjønner de ikke at de dreper oss som venter på storspillet?

 

Activision bryr seg ikke, om hva Double Fine sier er sant. De vil jo ha Brutal Legend vekk fra spillhyllene. :angry:

Lenke til kommentar
Jeg er dritt lei denne kranglingen/diskusjonen. Jeg bryr meg ikke om hva de gjør sålenge spillet havner i spillhyllene så fort som mulig. Skjønner de ikke at de dreper oss som venter på storspillet?

 

 

Jeg bryr meg, for så lenge ActivisionBLizzard har muligheten til å ta livet av et av de mest talentfulle spill-selskapene, da er det ikke akkurat lett å være passiv, og bare vente på spillet.

Får jeg valget mellom Brütal Legend, eller Double Fine's fremtid f.eks, hadde jeg lett velgt lengre levetid for DF.

Lenke til kommentar
Fatter ikke helt. Er ikke dette en platform spill. Så hvordan i alle dager kan den konkurrere med Guitar Hero-serien? Bare pga den skal inneholde rock musikk?? :huh:

 

 

Er dette jeg sliter litt med å forstå også. Men jeg mener å huske at jeg hørte det ville i bosskamper være noe som kunne ligne på GH-kamper, altså at man måtte trykke riktig knapp til rikitg tid. Men jeg sliter litt med å forstå hvorfor dette skal være tilknyttet GH når tusenvis av andre spill har "trykk riktig knapp på riktig td".

Lenke til kommentar
Mye uflaks for Double Fine. Da de ga ut Psychonauts fikk de vite av Microsoft at de måtte kansellere spillet bare noen måneder før det var ferdig - om jeg husker riktig. Deretter kom Majesco til

unnsetning.

Gir mening siden det var xbox eksklusivt en god stund (før lansering), og var en av dem spilla som det var trailer av, i andre spill (dårlig forklart, men gamle xbox spill hadde trailere av andre av microsofts studious spill).
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...