Du skrev at man sparer "vel noen hundrelapper per måned på dette, men Stoltenberg gir tusenlapper i skattelettelettelser hvert år.
Altså at besparelsen du sikter til først blir i samme størrelsesorden som skattelettelettelsene. Kun det jeg ville poengtere, ettersom dette gjør besparelsen betydningsfull for mange. Hvor du får disse titalls tusenlappene i året fra vet ikke jeg.