Gå til innhold

Den "store" fullførte spill tråden!


Ellusion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk endelig 200/200 i Shadow Complex! :D Var ekstremt tidkrevende å grinde opp til level 50.

 

Har fortsatt ingen 1000/1000, men etter å ha sett achievementene til Fifa 10, føler eg at det kan bli mitt første.

 

Level 50 er gruelig kjedelig å jobbe mot, er vel på 36 elns nå. Tar litt her og der, men skulle egentlig satt av en kveld og bare få det gjort. Synd at et såpass bra spill skal huskes som et mas og ikke som den fryden det egentlig er.

 

EDIT: Gratulerer forresten :)

Endret av This is David
Lenke til kommentar

True Achievements er glimrende ja, mer rundt det sosiale. Anbefaler en konto der også Wangen (tror jeg har deg på lista mi der, men uten konto oppdateres du bare en gang i uken).

 

Veldig greit å se hva som skjer rundt deg på LIVE (klikk "Hvaskjera" lenken i signaturen min), hvem som spiller hva, får hvilke achievements, fullfører hvilke spill, og spesielt greit å se hvem av venner som mangler samme achievements som deg og kanskje har lyst å booste =) Videre er Trophy Case, ToDo liste, Wishlist etc. veldig kjekt her.

 

360voice.gamerdna.com er også OK på noen områder, blandt annet oppdateringene, men mangelfull på andre ting. Til slutt bruker jeg også Giantbomb for gode oversikter. Det beste hadde jo vært alt i ett...

 

Så for de som legger litt "ekstra" i achievementjakten sin, X360a.org, trueachievements.com, 360voice.gamerdna.com, og giantbomb.com er gode verktøy brukt sammen.

Endret av Ellusion
Lenke til kommentar

Hvor er det norske folk møtes for å trade achievements da? Er det trueachivements.com som gjelder? Personlige pleier jeg å poste inne på forumet under selve spillet på x360a.org. Hadde vært nice med en norsk 'ach trading' side.

 

jeg gjør som deg og poster på xbox360acheivement.org sine spill sider. Enig med at det hadde vært greit, med trading sammen med andre norske, spesielt med tanke på klokkeslett. Det å kunne prate norsk kunne også vært fint, isteden for en litt dårlig engelsk ;)

Du kunne jo lagd en tråd innpå dette forumet om achievments boosting og lignende?

 

Forresten har jeg fått mitt 15. 100% spill, og satser å booste med noen kamerater i nba live 06(utenom 1000 online som kan bli vanskelig), madden 10, fifa street 3 og nhl 10, mangler online i de og så er de 100% også.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe poeng å poste her i alle fall - det blir flytta til "ser etter klan" eller hva det heter forumet ingen av oss boxere leser.

 

Vi er en liten gjeng som spiller og booster endel sammen, men ingenting særlig organisert (men det hadde vært morro å få til noe mer der, helt klart). Det går stort sett i x360a og TA ellers, eller at en av oss organiserer litt og får satt opp et team til et bestemt spill. Jeg spiller ikke mye sportspill selv, men du er velkommen til å hive meg inn på lista hvis du ser noe jeg ikke har 100% i =)

 

Kunne kanskje være en ide å lage en gruppe på TA? For de norske som ønsker å jage achievements i spillene de har, og trenger likesinnede?

Lenke til kommentar

211083.jpg

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

 

1000/1000 og jeg brukte kanskje 2 timer eller noe på å få min siste achievement som innebar at jeg skulle krasje et helikopter på en eller annen soldat. Soldater var det nok av, men styringen og timingen på helikopteret var det verre med :p

 

Hardcore vanskelighetsgrad i dette spillet får Veteran på CoD til å fremstå som en lek :p Utilgivelig vanskelig enkelte steder.

 

Men moro :p

Endret av Wangen
Lenke til kommentar

 

Hardcore vanskelighetsgrad i dette spillet får Veteran på CoD til å fremstå som en lek :p Utilgivelig vanskelig enkelte steder.

 

Men moro :p

 

Gratulerer :) Har hatt inntrykk av at dette spillet er veldig straffende dersom man gjør feil, noe som har holdt meg fra å kjøpe det. Jeg har ikke tålmodighet til slikt, hvertfall ikke dersom det er verre enn CoD på Veteran. Da må jeg i så fall polstre stua og sette opp plexiglass foran TVen :lol:

Lenke til kommentar

Ellusion: Si ifra når du føler for det da. Setter det litt på venting til en senere anledning. Føler jeg må fullføre litt mer på spill jeg har.

 

Og den bunken med lille bunken med spill jeg låner nå, for å booste gamescoren.

Wanted

Bulletwitch

Turning Point

The Club

Spiderman: WoS

Lost Odessey(tror ikke akkurat det blir boosting på det dog)

 

Så langt synes jeg The Club er så elendig at jeg ikke orker det. Wanted viste seg å faktisk være et ganske så greit spill, faktisk grei vanskelighetsgrad og enkelt å få achivements.

Lenke til kommentar

Klart Maury =) Har ingen av spilla på lista di nå annet en Lost Odyssey som jeg er ferdig med, men det dukker nok opp. Prøver å få ferdig litt gammelt, men mest singleplayer før rushet kommer nå (som begynte med Risen =)...Borderlands, Brutal Legend, Dragon Age, Assasins Creed 2 osv, alt forhåndsbestilt.

 

Er du på TA Maury? Det er mye gode funksjoner der for både å spille sammen og dele "interessen". Lurer på om vi kanskje skulle satt opp en gruppe der (som får eget forum, ranking lister, boost sessions osv.) Kunne vært praktisk for oss her på forumet og de som ofte spiller sammen.

 

Kan jo ta en tur innom der og se litt på funksjonene: http://www.trueachievements.com/Ellusion+no.htm

Endret av Ellusion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...