Gå til innhold

Den "store" fullførte spill tråden!


Ellusion

Anbefalte innlegg

Oblivion 1250/1250. Lett, men tidkrevende når man har spilt så ustrukturert som meg. Rundet 60 timer etter mye veling og bortkasting av tid. En ting jeg festet meg ved er at dette spillet har fantastiske achievements, og sånn sett er et forbilde for mange.

 

Personlig mener jeg at det burde være et tak på antall onlineachievements og avskaff det jævla "collectibles"-greiene. Er det noen som virkelig syntes det er morsomt å dra rundt og skyte 200 duer i GTA IV, eller plukke 45 intel items i MW2? Not me.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det, innimellom. På GTA har det alltid vært sånn, hvertfall i 3D-spillene. Avskaffer ikke det sånn uten videre i en spillserie.

 

Sitter å kjører gjennom Mass Effect 2 nå. Gjorde en feil, å hadde glemt savegame. Så da gjorde jeg enda mere feil. Brukte ca 22 timer på å runde det, og det er bare det lagra tida. 26 timer hvertfall, og elsket hver sekund av det. Derfor jeg har så god tolmodighet for å starte på nytt og.

Lenke til kommentar

Dugnaden på NBA Live 07 i går var en knallsuksess, det er anslått at ca. 2500 spillere fikk låst opp achievementen. Da jeg logget på rett før kl 19 var det ca 1200 spillere online. Dermed kan jeg føye NBA Live 07 til listen :)

 

Regner med å føre opp Bionic Commando snart også, bare to achievements igjen. Bra spill, men absurd løsning på achievements..

Lenke til kommentar

Ville bare slenge med min egen mening om hva som regnes som fullført. Jeg regner et spill som fullført når jeg har 100% iflg. mygamercard.net. Dvs. spillet er ikke ferdig før alle DLCs er tatt med. Dette fører noen ganger til at jeg "mister" 100% i noen spill. Eksempler er Fable 2 og Borderlands, der spillenes siste DLCer var noe møl som jeg ikke gidder kaste bort tiden på.

 

Begynner å bli en stund siden jeg oppdaterte her. Er litt usikker på hvor jeg var kommet lol. Her er listen av spill jeg tror er fullført siden sist:

 

Saw

Assassin's Creed II

Spiderwick Chronicles

Viva Pinata: Trouble In Paradise

Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer

Mini Ninjas

Brave: A Warrior's Tale

Cloudy With a Chance of Meatballs

LEGO Indiana Jones 2

Trivial Pursuit

The Saboteur

History Channel: Battle for the Pacific

Band Hero

Horse And Me 2

Lenke til kommentar

Horse And Me 2, lol

 

You guys :rolleyes:

 

Dont knock it till youve tried it! Spillet er faktist ikke så værst for hva det er. Informativt og lærerikt. Jeg har spillt flere 10-talls spill som er værre.

 

Nytt fullført: Where the Wild Things Are.

 

 

Foresten David, jeg er imponert at du virkelig går for 1000 på Bionic Commando. Jeg mislikte det fra første sekund. Er skjelden jeg legger spill på hylla før de er minst 75% fullført, og dette er et av dem.

Lenke til kommentar

Hehe, er ikke så veldig begeistret for det selv. Spillet (gameplay, story og konseptet generelt) i seg selv er ikke så verst, men det at de med overlegg har lagt inn at du kan spille brett på nytt men ikke samle collectables, utføre challenges eller låse opp achievements er helt på viddene idiotisk. Dette står presisert i menyen når du velger 'replay level'.. Hallo..?! Hvorfor ikke? Absurd idé og beslutning fra Grin, er faen meg glad de gikk konkurs :angry:

 

Og, et spill som har 150 collectibles spredd rundt omkring oppfordrer jo implisitt til utforsking av brettene, men det er ikke mange stedene du faktisk kan bevege deg på grunn av all strålingen som er rundt omkring. Enda en merkelig og selvmotsigende ting ved dette spillet. Veldig synd, da jeg har gode minner fra det første BC. Men jeg skal ha 1000 på det ja, er ikke så langt unna nå heldigvis :)

 

/rant

 

Hvordan var Wild Things? Venter på det i posten, gleder meg til å spille det. Håper det er like koselig som boka! Jeg så du skrev på TA at det var litt vel mange samleobjekter der?

Lenke til kommentar

Gjorde meg nettopp ferdig med alt av achievements i Darksiders, etter å ha brukt godt over en time på det aller siste av dem, hvor man flyr på fantasidyr og skal drepe et visst antall fiender. I og med at dette brettet vanligvis er over i løpet av få minutter, kan jeg ikke si jeg er spesielt stolt over egen prestasjon. :whistle: Spillet er uansett veldig underholdene, herlig action fra start til slutt, selv om det til tider gir meg inntrykk av å være en halvt hjernedød (men likevel solid) Zelda-klone. Det neste spillet som står for tur er nok Dante's Inferno – håper bare jeg rekker å bli ferdig før BioShock 2 tar over.

Lenke til kommentar

Hvordan var Wild Things? Venter på det i posten, gleder meg til å spille det. Håper det er like koselig som boka! Jeg så du skrev på TA at det var litt vel mange samleobjekter der?

 

"More than 400 collectables" står det på baksiden av coveret.

For å være helt ærlig er det vanskelig å gjøre seg opp en mening da det er så mange samleobjekter at en guide er absolutt nødvendig. Det ødelegger hele spillopplevelsen når man sitter å leser hva som kommer til å skje i guiden.

Lenke til kommentar

Jeg leste i guiden at det strengt tatt ikke er nødvendig med guide for å finne alt ettersom det meste ligger i dagen og er lett å se. Tror jeg spiller igjennom først og heller bruker guide etterpå i og med at det går an å spille brettene på nytt.

 

On-topic: Regner med å bli ferdig med Bionic Commando i dag, er på 89% nå. Venter på fire nye spill i posten, og skal låne et par av Ellusion, så februar ser ut til å bli en god måned :)

Lenke til kommentar

Ugh, 20+ timer med Mass Effect 2 bortkastet. Fikk aldrig den "perfekte" starten, så tenkte som så at jeg spilte gjennom på normal først og fortsatte "new game +" på insanity som i ME1. Lang nese på meg.

 

Tonn av spill som ligger å venter også...som det er bare å se langt etter når Bioshock 2 dukker opp straks, med masse "herlig" multiplayer.

Lenke til kommentar

Sitter å spiller gjennom på insane nå. Merker at fiendene er veldig vanskelig innimellom, men det er bare fordi det tar så mye lengre tid å drepe dem. Heldigvis er Vanguard, så ting går jævelig bra. Hadde ikke klart det uten den classen.

 

Dreit meg ut på en annen savegame, så det var ikke vitsen å forsette(Måtte velge hvem som var mest "venn" av Jack og Miranda, siden jeg var for høyt paragon til å få opp røde og blå-alternativer). Så nå får jeg likegodt 2 completed games, insane og forhåpentligvis suicide mission og paramour-achivementene på denne gjennomspillingen. Som betyr at jeg får full pott i spillet inntil noe nytt DLC kommer.

 

Ser roger ikke har mye igjen, han mangler 2. Ene får man på 10minutter.

 

Kanskje jeg sjukemeldt neste uke og. Fint det, får jeg tatt Bioshock2 kanskje og litt :p

 

EDIT: Sjekka at det var MP-achivements på 2`ern. Så nei, overhode ikke.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Da var CSI: Deadly Intent også i boks.

 

Synes du sa du skulle roe ned etter 100K David. Ombestemte du deg? :D

 

Det ble en kort pause, klarte ikke å holde meg :)

 

Da var Bionic Commando fullført! Litt fornøyd nå :thumbup:

Fikk Cloudy with a chance of meatballs i posten i dag, skal bli deilig med et lett spill til en forandring ;)

Lenke til kommentar

200/200 i Sonic the Hedgehog 2. :)

 

Grattis :) Var Conquering Time vanskelig? Mangler den og et eller annet brett på så og så mange minutter. Husker ikke hvorfor jeg la det til side.. Kanskje jeg skal pløye gjennom det en dag!

 

Ble ferdig med Cloudy ganske kjapt, har laget en guide til samleobjektene som jeg postet på x360a. Var vel strengt tatt ikke påkrevet, men jeg så det var mange som spurte om de på forumet der.

 

Venter fortsatt på tre spill til som jeg har bestilt, håper de kommer snart.

Lenke til kommentar

Grattis :) Var Conquering Time vanskelig? Mangler den og et eller annet brett på så og så mange minutter. Husker ikke hvorfor jeg la det til side.. Kanskje jeg skal pløye gjennom det en dag!

Det var den siste jeg manglet før jeg fikk full pott. :) Jeg brukte noen timer på den ja. Først prøvde jeg å spille gjennom uten å lagre, og det gikk bra helt til jeg støtte på en glitch i wing fortress.

 

Den neste gangen jeg spilte gjennom lagret jeg derimot dataen. Jeg tror jeg endte opp på et sted mellom 30 og 40 minutter.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Sure, holder Arena Master i Castle Crashers? =) (40 Ranked Arena Matches won)

 

Kjernen i det er vel at online delen tar så uhørvelig mye tid at de fleste achievementhorer rekker å fullføre flere spill på samme tiden det tar for en MP achievement.

 

MW2 var perfekt her, og det eneste jeg spiller online regelmessig. Sikkert ikke tilfeldig =)

Endret av Ellusion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...