Gå til innhold

Den "store" fullførte spill tråden!


Ellusion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legger deg til, rover. Jeg har Scene It - BOS, hvis du vil booste MP-achieves :) Kan sikkert booste andre spill også ved behov!

 

Høres topp ut. Jeg har leeenge irritert meg over at jeg ikke kjøpte US versjonen isteden for den norske.

 

Ellusion, jeg kan love deg at du har spillt værre spill enn Hannah Montana lol. Spillet er ikke så ille foruten at det føles som om det går i sakte film, noe som kan sette enhvers tålmodighet på prøve.

Lenke til kommentar
Legger deg til, rover. Jeg har Scene It - BOS, hvis du vil booste MP-achieves :) Kan sikkert booste andre spill også ved behov!

 

Høres topp ut. Jeg har leeenge irritert meg over at jeg ikke kjøpte US versjonen isteden for den norske.

 

Ellusion, jeg kan love deg at du har spillt værre spill enn Hannah Montana lol. Spillet er ikke så ille foruten at det føles som om det går i sakte film, noe som kan sette enhvers tålmodighet på prøve.

 

Haha, Ellusion har nok andre begrunnelser for ikke å spille Hannah, han mener vel det ikke er hardcore nok lol. Neida, han er veldig selektiv, spiller ikke sportsspill blant annet. Tror ikke vi får se hverken Hannah Montana eller My Horse & Me 2 på gamercardet hans noensinne.

 

Jeg går bare og venter på My Whores and Me 2 jeg, det hadde nok vært et fett spill, til og med Per hadde nok kjøpt dét :p

Lenke til kommentar

Hehe...nå som japsene har våkna til box opplevelsen dukker nok de voksne spilla opp etterhvert - bare håpe de blir oversatt også =) Ellers var det en artikkel om en patentsøknad på "SexBox" nylig, Kotaku tror jeg.

 

Veldig selektiv med spill ja! Eller selektiv sammenlignet med David, heh. Med to jobber er det begrenset hvor mye tid jeg bruker til å spille noe jeg ikke liker =) Ta bort stort sett alle sportsspill, musikk/synge spill, disney, og gamle utdødde fps spill ingen spiller online lenger...og koble det med ønske om å fullføre de jeg sitter igjen med...så er det utfordring nok =)

Lenke til kommentar
EDIT: Wangen, var ikke alle Challenge-achievementene på Batman: AA et helvete? Rundet main story nå i morges, skal bare plukke opp resten av Riddler-søppelet før jeg hiver meg utpå challenge-delen.. Det jeg har lest så langt hinter om temmelig vriene saker..

 

Challenges var egentlig ikke så vanskelig for det handlet egentlig for det meste om timing. Predator Challenges var de første jeg tok, og de klarte jeg relativt lett. Slet bittelitt mer med combat-challenges, men etter mye prøv og feil så ble det lekende lett :) Skulle hjelpe broren min med Sewer Bat (heter den ikke det??) Combat-Challenge som egentlig er ganske lett, og endte opp med en combo på Round 4 hvor jeg avsluttet med 89 i Streak og en totalt sum på 102000. Kom forøvrig på 17 plass i verden (GT: captain Scorpio), så er litt stolt der:p

 

Håper de kommer med challenges som DLC, for det var moro og utfordrende i starten :)

 

 

Jobber nå med Mini Ninjas, og 1000/1000 er nok ikke så langt unna...

 

Hvordan er det? Har hatt et øye til det siden det ble annonsert, men klarer ikke helt bestemme meg. Er det engasjerende, og litt utfordrende, eller går det mest på skinner. Rettet mot de litt yngre?

 

Det er.....Helt OK. Det er ikke det beste ninjaspillet i den forstand, men det er underholdende. Jeg merket at det er litt barnevennlig, ettersom jeg startet det på Hard of er på slutten av spillet med minimalt med frustrasjon. Det er lekende lett, og holder meg oppdatert til jeg får Dirt 2 i morgen:p

Lenke til kommentar

Grats Wangen =) Har lagt mini ninjas i lista mi men tviler på jeg betaler full pris...får vente på et tilbud. Hva er GT din?

 

Vurderer sterkt Dirt2, men litt skeptisk til hvor mye online racing det er. Dirt var fantastisk..faktisk det beste bilspillet til boxen imo. En god nr 2 er burnout paradise, men det ble litt ødelagt av tilnærmet umulige online achievements.

Lenke til kommentar
Grats Wangen =) Har lagt mini ninjas i lista mi men tviler på jeg betaler full pris...får vente på et tilbud. Hva er GT din?

 

Vurderer sterkt Dirt2, men litt skeptisk til hvor mye online racing det er. Dirt var fantastisk..faktisk det beste bilspillet til boxen imo. En god nr 2 er burnout paradise, men det ble litt ødelagt av tilnærmet umulige online achievements.

 

Mini Ninjas er ikke verdt full pris :)

 

Dirt 2 har jeg og det er knallmoro :)

Online Achievments er selvfølgelig litt dritt, men de er ikke så vanskelige som man skulle tro. Det som tar tid egentlig er turnerings-achievmenten, ettersom det kun er 1 turnering om dagen mener jeg. Har selv ikke startet på online delen enda, men storkoser meg med SP. Synes faktisk det er morsommere enn Dirt 1. Eneste minuset er selvfølgelig at det er for få Rally-Events :p

 

GT: Wangen360

Lenke til kommentar

Halo 3: ODST

1000/1000G

Fullført på litt under ei uke etter release ;)

 

Vær obs på at du neppe er ferdig med ODST enda. Kommer sikkert DLC'er med masser av tidkrevende achievements etter hvert. Måtte selv bite i det sure eplet og kjøpe Lips tilbake fra Gamestop pga. kommende achievements. Betalte heldigvis mindre for det nå, enn hva jeg fikk da jeg leverte det inn ;-) Dessuten savna jeg de trådløse mikrofonene.

 

Ellers har det ikke blitt så mye fullført her i gården.. 2 retail og 2 arcade:

 

Madden 08 (1000)

Madden 09 (1000)

Interpol (200)

3v3 NHL Arcade (200)

Endret av rover
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...