Gå til innhold

Den "store" fullførte spill tråden!


Ellusion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke startet på Veteran enda, men jeg synes at Hardened var overraskende lett, så jeg kjører nok igjennom på Veteran om ikke så altfor lenge. COD4 derimot har jeg fremdeles X antall baner igjen før jeg er ferdig med det på Veteran. Det er rett og slett noen steder i det spillet jeg ikke engang vil tenke på. Tør ikke å spare en tanke på hvordan det på være i World at War om det er så mye granater der som det sies.

Lenke til kommentar

Har dere klart 1000/1000 på MW2 på ti timer? TI TIMER? Det er respect i så fall. Jeg brukte 12,5 timer på kun kampanjen. Aner ikke hvor mange timer vi har knota med spec ops, men det kommer nok til å bli endel det også. Skjønner ikke at folk klager over at spillet er for kort. :rolleyes:

 

Uanset, kampanjen på MW2 er defininitivt enklere enn MW1. Tenker med grøss tilbake på No figthing in the war room og seff Mile High Club. Kos!

Lenke til kommentar

Bare å adde meg for Special Ops, er ca ferdig med alle ops bortsett fra siste gruppa(Echo) hvor man må sloss mot en del juggernauts. Trenger hjelp til 3 stjerners på et par.

 

Juggernauts på Favela banen trenger du en partner som du kun bruker til "reviving" mens du kniver Juggernaugts :)

 

På banen du skal drepe 15 stk. på oljeplatformen kan du godt være alene, men går litt kjappere å være, for da kan 1 løpe opp og få dem til å spawna på avsatsen over "breach-huset". Kommer som regel kun 1 og 1. Rimelig enkel for du skyter dem gjennom trappa ned til starten av banen med 50. Cal.

 

Er jeg online så kan jeg sikkert hjelpe til, men blir ikke før etter helgen tror jeg :(

Lenke til kommentar

Har dere klart 1000/1000 på MW2 på ti timer? TI TIMER? Det er respect i så fall. Jeg brukte 12,5 timer på kun kampanjen. Aner ikke hvor mange timer vi har knota med spec ops, men det kommer nok til å bli endel det også. Skjønner ikke at folk klager over at spillet er for kort. :rolleyes:

 

Uanset, kampanjen på MW2 er defininitivt enklere enn MW1. Tenker med grøss tilbake på No figthing in the war room og seff Mile High Club. Kos!

 

10 timer? Tror jeg brukte rundt 20 timer på 1000/1000, relativt jevnt fordelt på kampanje og spec-ops. Ble litt knoting der for min del også, menmen.

 

@ Ellusion og evt. andre: Er bare å legge meg til på Live, GT er samme som nicket her.

Lenke til kommentar

Hehe, grats Erik! Spesielt med tanke på at du har King Kong =) (som egentlig var ganske fornøyelig - mer underholdene en filmen spør du meg)

 

Regner med å ha AC2 på plass i helgen her også. Mangler bare den å sveipe 5 vakter på en gang (unlocker du staven/spydet etterhvert? Jeg får liksom ikke plukket den opp og dratt den med meg til egnet sted, ezio bare slipper den), og å kaste sand på 4 vakter.

Endret av Ellusion
Lenke til kommentar

ellusion

 

du må gå til villaen din å lære long weapons, koster 10 000 florins. Deretter burde du dra til venice, san marco området, der går det mange vakter rundt med lange polearms. disarm en av de som har det, samle noen vakter og hold firkant nede.

 

når det gjelder sand, så lærer du også hos han treneren utenfor villaen, det er under unarmed. kan hende man har det fra starten. husker ikke. du velger nevene og holder inne firkant, så kaster du sand.

 

håper det hjalp litt

Lenke til kommentar

Husker ikke om jeg har postet de spillene jeg har full pott i.

Uansett poster jeg de nå. Større e-peen er større e-peen.

 

Star Wars: The Force Unleashed

Battlefield 1943

Assassins Creed 2

Fight Night Round 3

Random arcadespill med dinosaurer i en drittby

 

Stor liste ^^

 

Men jeg har over 1000 i Gears of War en og to, Halo 3 og Oblivion iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...