Gå til innhold

Den "store" fullførte spill tråden!


Ellusion

Anbefalte innlegg

 

Jeg vet achivements er gøy, men THAT fun? Har ikke du sånn 100 000 nå? :p

 

Rundet 120K i dag :) Fikk det på Prince Caspian (1000/1000), og så kan jeg føre opp Ratatouille på listen også! Jepp, det er that fun -> :lol:

 

EDIT: La til quote av det jeg egentlig svarte på.

Endret av This is David
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prince Caspian var griselett, bare å følge denne walkthroughen. Guiden på x360a finner du her :)

 

EDIT: I guiden er det linket til en annen walkthrough, men den må du registrere deg og betale for å bruke. Bruk derfor den jeg linker til her, og følg guiden for å sanke evt. achievments du ikke har fått etter å ha rundet spillet.

Endret av This is David
Lenke til kommentar

+ Prince of Persia 1000/1250 (har, men ikke orket begynne på DLC enda, kommer nok)

Noen tips til hvordan jeg skal holde ut det spillet? Blir så lei av å trykke meg rundt i tak og vegger at jeg alltid bytter spill innen en time har gått.

 

Helt ærlig fatter jeg ikke i ettertid hvordan jeg holdt ut. Hadde det på samme måte lenge - kjøpte spillet med DLC for hundrelappen på Play ca. ett år siden og hadde bare achievementen "start the adventure" eller hva det var siden det (10G for å trykke startknappen omtrent). Tror situasjonen var ideel i at jeg ikke hadde noe som helst annet å spille som fikk meg i humør.

 

DLC har jeg forsøkt å begynne på et utall ganger nå, men orker ikke. Ta de værste, mest frustrerende delene av originalen, gang dette opp med 10, og du sitter igjen med hva DLC handler om utelukkende.

Lenke til kommentar

Tok forresten den siste av de originale achievementene på Left 4 Dead her om dagen, Zombie Genocidest. Har ikke lastet ned DLCen, og kommer heller ikke til å gjøre det. Mener likevel jeg har fullført spillet.

 

Kan vi ta en avstemning, Per? På om folk mener DLC skal telle med på 100% completion? Du kan vel også bytte navn på tråden, dvs. ta vekk gåsetegnene på "store", for tråden er jo blitt 12 sider lang allerede =)

Lenke til kommentar

Tok forresten den siste av de originale achievementene på Left 4 Dead her om dagen, Zombie Genocidest. Har ikke lastet ned DLCen, og kommer heller ikke til å gjøre det. Mener likevel jeg har fullført spillet.

 

Kan vi ta en avstemning, Per? På om folk mener DLC skal telle med på 100% completion? Du kan vel også bytte navn på tråden, dvs. ta vekk gåsetegnene på "store", for tråden er jo blitt 12 sider lang allerede =)

 

Hehe, skal se hva jeg får til.

 

Men derfor jeg foretrekker TA over x360a, der du kan velge å ekskludere DLC fra om du har fullført et spill eller ikke. Misforstå meg rett, jeg kjøper og fullfører de fleste DLC, men misliker hvordan det dukker opp i lista over uferdige spill på x360a så fort de vet hva achievements er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...