Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er plass og lyst er jeg gjerne med i kveld! Har en Hunter rundt lvl 55 og en Soldier på 49. Men har ingenting i mot å starte en ny karakter. Eller spille med en karakter langt over deres nivå om dere ønsker å få fortgang i ferdighetspoengene ;)

 

Angående DLC vil jeg anbefale Zombie Island og General Knoxx. Mad Moxxi er en herlig karakter, dessverre er Underdome Riot rimelig vanskelig, lang og kjedelig. Uansett anbefaler jeg å fullføre spillet i sin helhet før dere begir dere ut på de andre kartene.

Lenke til kommentar

For min del har jeg ikke lyst til å spille med en karakter som er mye høyere, siden moroa forsvinner, men kanskje noen andre vil det.

 

Det blir litt teit hvis alle er forskjellig levels, men vi kan vel se i kveld hva vi gjør. Skal vi si at vi samles på Mumble klokka 19:00 og så tar vi det derifra?

Lenke til kommentar

Mener Gal_ape var på 13 når vi sa god kveld i går, selv er jeg straks level 21.

 

Dette er vel et av de bedre co-op spillene jeg har spilt på en god stund, digger det at det fungerer sømløst fra SP'n. Ser ikke på mangel på Deathmatch modes som noe tap, dette fungerer perfekt uten :)

 

Kan si meg med på spilling klokka 7 om dere ikke har noe mot å spille sammen med en på et sånn level :D

Endret av Big h3aD
Lenke til kommentar

Fuck. Jeg og en kompis (Bare Comprade) har spilt gjennom hele spillet inklusive alle DLC´er sammen, men da vi i kveld skulle fortsette der vi slapp for noen uker siden i Secret Armory sto de at det var masse quests vi ikke hadde gjort. Vi fikk for eksempel beskjed om å drepe Dr. Ned i Zombie Island, og det var samtidig som vi fikk beskjed om å finne han. Nesten alle fast travel områdene var også borte og til og med enkelte quests fra helt i starten av originalspillet var "ugjorte".

 

Fuck igjen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg lovet meg selv å gjøre meg ferdig med Mad Moxxi og kjøpe General Knoxx, men jeg bare klarer det ikke. Klarer aldri å komme meg forbi nivå 3 på noen av dem. :angry:

 

@hkon: Om du gjør side-quests vil det ta ca. 1,3 gjennomkjøringer elns. Hvor lang tid du bruker på hele spillet vet jeg ikke, men du legger til 5-10 timer om du er i level 40 ved slutten av spillet. Er ikke sikker, men ville ikke ha forundret meg at det er noe vanlig tid. Kommer an på om du er rask til å spille igjen og gjøre quests og lignende.

Lenke til kommentar

Jeg lovet meg selv å gjøre meg ferdig med Mad Moxxi og kjøpe General Knoxx, men jeg bare klarer det ikke. Klarer aldri å komme meg forbi nivå 3 på noen av dem. :angry:

 

Splitscreen er vel einaste måten å gjere Mad Moxxi aleine. Start arenaen med en lav level karakter, og drep alt med din level 50+. På den måten går vanskeligheitsgraden frå umulig til kjedelig og tidkrevande.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...