Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde den nye level cap'en fulgte med dlc'en slik som sist (?). Gjetter på at jeg hadde spilt ca en tredjedel av Robot Revolution når jeg nådde 61, og skjønte ikke hvorfor det ikke skjedde noe med level progresjonen :whistle: . Kjedelig å vente på noe sånt, de kunne vel strengt tatt ha hatt denne patchen ferdig til slippet av dlc?

Lenke til kommentar

Jeg fant faktisk Goty i butikken i dag! Og enda mer gledelig: kostet 369 kroner. Kjøpte med en gang hehe

Hva får man med Gotyen? Alle DLCene?

 

Alle DLC'ene, tidlig tilgang til Duke Nukem Forever-demo (med et herlig teit seddel-lignende kort med kode på) og et stilig stilisert kart over Pandora som også fungerer som plakat.

 

Kjøp den på 360 så spiller vi sammen!

 

Litt skuffet over at det drøyer så lenge med å få ut den nye patchen som løfter levelcappen til 69, men jeg er ikke av typen som klager over gratis oppdateringer av spillene mine - den kommer når den kommer!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg fant faktisk Goty i butikken i dag! Og enda mer gledelig: kostet 369 kroner. Kjøpte med en gang hehe

Hva får man med Gotyen? Alle DLCene?

 

Alle DLC'ene, tidlig tilgang til Duke Nukem Forever-demo (med et herlig teit seddel-lignende kort med kode på) og et stilig stilisert kart over Pandora som også fungerer som plakat.

 

Kjøp den på 360 så spiller vi sammen!

 

Litt skuffet over at det drøyer så lenge med å få ut den nye patchen som løfter levelcappen til 69, men jeg er ikke av typen som klager over gratis oppdateringer av spillene mine - den kommer når den kommer!

Har dessverre ikke 360 (hadde, men med silver)

Kommer til å kjøpe til PS3 ettersom at det er eneste konsollen jeg har.

Det vi burde gjøre er å kjøre igjennom alle mad moxxi arenaene istedet for å spille Starcraft en kveld. ;)

 

Dårlig gjort å gi fordeler med å kjøpe spillet et år etter release istedet for å gi fordelene til de som forhåndsbestiller. <_<

Lenke til kommentar

Ah ok. Jepp! Tror vi trenger mer enn en kveld, men greia er at hvis en av oss starter den med en karakter på nivå 1 så kommer den andre inn med en karakter på nivå rimelig høyt og dermed blir det litt enklere. Så bytter man så begge får de tre ferdighetspoengene man får på sin hovedkarakter.

 

Vel, jeg forhåndsbestilte også spillet via Steam i fjor så jeg fikk kode til DNF der også, så det er ikke bare de som kjøper GOTY som får nyte godt av det. Selv om jeg forstår hvorfor Gearbox gjør det på den måten - det skaper tross alt en del blest om dette spillet på nytt, og når prisen er så lav er det absolutt å anbefale for alle.

 

Jeg anser det nærmest som en miniversjon av The Orange Box - mye spill for lite penger.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ah ok. Jepp! Tror vi trenger mer enn en kveld, men greia er at hvis en av oss starter den med en karakter på nivå 1 så kommer den andre inn med en karakter på nivå rimelig høyt og dermed blir det litt enklere. Så bytter man så begge får de tre ferdighetspoengene man får på sin hovedkarakter.

 

Vel, jeg forhåndsbestilte også spillet via Steam i fjor så jeg fikk kode til DNF der også, så det er ikke bare de som kjøper GOTY som får nyte godt av det. Selv om jeg forstår hvorfor Gearbox gjør det på den måten - det skaper tross alt en del blest om dette spillet på nytt, og når prisen er så lav er det absolutt å anbefale for alle.

 

Jeg anser det nærmest som en miniversjon av The Orange Box - mye spill for lite penger.

En fantastisk (og aggresjons frembringende) er vel å gjøre det med begge sine toppkarakterer? Er ikke i level 60 enda (kom i armory om jeg ikke tar feil? har ikke kjøpt den) så da er det vel nesten bare fritt frem?

 

Vær så snill, ikke sammenlign med The Orange Box, The Orange Box er den beste oransje boksen som finnes, Borderands Goty er flott, men når ikke The Orange Box til knærne engang. Men det er nå min mening :)

Lenke til kommentar

Problemet er at Mad Moxxi er forbannet vanskelig og tidkrevende uten å være veldig givende. Derfor er det like gjerne greit å bare fise gjennom det en gang for alle. Har prøvd alene, og etter å ha brukt én time på fire runder for så å dø - hvor du da må begynne på begynnelsen igjen - fant jeg ut at jeg aldri i verden skulle prøve dette seriøst noen gang.

 

Selvfølgelig er TOB den beste boksen som finnes uavhengig av farge, men til den prisen og med det innholdet vi nå får Borderlands i mener jeg det absolutt må kjøpes av alle som er interessert i spill. Om ikke annet enn for at alle skal få se hvordan en god sjanger-cross-over skal gjøres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...