Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Da var patch'en ute.. (PC)

 

Irriterende nok har de hoppet over alt av fast travel i den nye dlc'en også. Jeg skaffet meg fast travel muligheter på denne måten:

 

http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=113184

 

En liten jobb å få det til, men verdt det.. (Særlig siden jeg også fortsatt har ugjorte missions i Knoxx-delen.)

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at Mad Moxxi er forbannet vanskelig og tidkrevende uten å være veldig givende.

Jeg hater Mad Moxxi DLC´en! Idèen er kul nok, men det at man ikke får noe for det annet enn achievements er så ufattelig bak mål i et spill som Borderlands at jeg blir helt matt. Hadde det ikke vært for at min trofaste coop-partner ville spille gjennom alle DLC´ene hadde jeg aldri i verden fullført den.

 

Venter på patchen til Xbox før vi setter i gang med Claptrap Revolution og gleder oss som småbarn ^^,

Lenke til kommentar

Problemet er at Mad Moxxi er forbannet vanskelig og tidkrevende uten å være veldig givende.

Jeg hater Mad Moxxi DLC´en! Idèen er kul nok, men det at man ikke får noe for det annet enn achievements er så ufattelig bak mål i et spill som Borderlands at jeg blir helt matt. Hadde det ikke vært for at min trofaste coop-partner ville spille gjennom alle DLC´ene hadde jeg aldri i verden fullført den.

 

Venter på patchen til Xbox før vi setter i gang med Claptrap Revolution og gleder oss som småbarn ^^,

Gleden når tecno musikken spilles av høyt og du slakter igjennom fiender med sykt OP acid våpen er kommer fram når jeg spiller ihvertfall. Men hatet kommer så fort jeg dør i siste runde å ikke får "låst" det ene nivået. 25 runder per arena? Hver 5 kamp blir ihvertfall lagret, men jeg får alltid forferdelige ting når div. fordeler og ulemper blir trukket.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Om du spiller på Xbox 360 har jeg skjold som gjør deg mer eller mindre udødelig. Jeg skal nevne at disse skjoldene er noe jeg fikk av en eller annen random modder for noen måneder siden og er ikke noe som originalt er en del av spillet. Jeg har egentlig bare tatt vare på dem fordi de er en enkel kilde til uendelig penger og for å slippe en million småkamper på vei til forskjellige soner. Om du ønsker å ha noe sånt av diverse årsaker er helt opp til deg, men tilbudet er der.

Lenke til kommentar

Du vil alltids klare å komme deg gjennom spillet, sliter du så besøk områder du var i nylig for å få litt mer XP.

 

Nettopp fullført min første runde på Xbox 360 som Mordechai. For å få noen enkle achievements i andre gjennomspilling satte jeg opp en annen karakter på en annen kontroller som ikke flyttet seg en meter. Og når jeg omsider fikk "There is no "I" in "Team"-achievementen (spille 15 kamper i co-op) hadde karakteren som sto bom stille nådd level 19 med en combat rifle-level på 14. Som er høyere enn det min Mordechai fikk i løpet av første gjennomspilling. Ikke dårlig for aldri å ha avfyrt et skudd syns jeg :p

 

Borderlands er forøvrig veldig hektisk når du spiller alene for 2 spillere, særlig i starten av andre gjennomspilling. Litt stressende å skulle forsvare seg mot to Badass shockskags samtidig!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Eg fann ein oppgradert Pestilent Defiler i går, nesten dobbel damage av den forrige eg hadde (320ish vs 614) og jammen kjøpte eg ikkje ein betre Combustion Hellfire frå ein vending machine og. Rundt 100ish i damage på den, 50+ i magasinet. Litt lav fire rate og ingen scope, men den funker greit allikevel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...