Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bør vel kanskje levle opp til 50 med Lillith, men vil også levle Roland som ikke er fult så høy level før DLC'en.

Noen som vet hvilken level man bør være?

 

Å når det gjelder å utvikle ting og tang selv, er det noen støtte for mods?

Angåede spillets siste boss:

 

 

Jeg var level 40 når jeg tok siste boss, og jeg opplevede at den var alt for lett. For det første er kampen fryktelig dårlig designet og bossen er litt for lett. Jeg tok den faktisk ved å stå stille.

 

 

Gleden ble stor når jeg fant ut at Playthrough 2 faktisk er dritvanskelig til tider.

 

Synd at Zombie Island ikke kommer til PC med det første sad.gif Fant ikke dette ut før i dag, så det var litt kjipt å vente på det for så å vite at det ikke kommer cry.gif

 

Ja, fikk mail fra 2K Games i dag også den kommer om to dager. Ble først skuffa når jeg faktisk leste den og så det ikke sto noe om PC-release.

Lenke til kommentar

 

Å ta sisteboss med melee tror jeg er vanskelig, men jeg stilte meg bak den ene søyla og tittet frem av og til for å ta skyte inn i øyet på den. Så stilte jeg meg bare bak søyla igjen, og tapte jeg mye liv på de "missilene" som kom flyvende satte jeg bare ut Scorpioturreten og dermed fikk jeg helse igjen.

 

 

Må si jeg syns (uten å ha prøvd Brick) Mordecai er den feteste karakteren. Roland har egentlig et kjedelig skillset, og jeg må si Lilith sitt i tillegg til å være kjedelig oppleves litt ubrukelig. Min Mordecai har nå fra ett til fem poeng i hver eneste Rogue-skill, noe som gjør Bloodwing til en stor fare. I tillegg bruker jeg en classmod som gjør alt enda mer ekstremt, og jeg føler at jeg gjør ting med Mordecai jeg bare kan drømme om å gjøre med både Roland og Lilith. Knerte 5 fiender og få et lass med loot ved å bruke spesialferdigheten hans èn gang for eksempel.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg regenerer liv i phasewalk, den er jo ikke ubrukelig mot sisteboss for å si det slik. hvert 37. sekund får jeg regenerert ca. 200 liv. Funker bra. Sto bak tentakkelen helt til venstre å slo. Den fikk ikke skutt rakketene på meg slik. Heller ikke øyegreia funket. Men hver gang han slo ble det litt værre.
Lenke til kommentar

ca 200 liv hvert 27 sekund? Det er jo ganske ubrukelig, som Mordecai regenerer jeg noe slikt hver gang jeg dreper en fiende eller sender ut Bloodwing (får en viss % av skaden han gjør per angrep, og angriper 5 ganger), noe jeg ved hjelp av skill og classmod kan gjøre hvert ~10. sekund. Har også en classmod som gir 5 team helseregen, men det blir egentlig litt kjedelig.

 

Min lvl 17 Lilith ble nettopp enda mindre interessant å dra opp til level 50 :p

 

Her er en kjapp titt fra Giantbomb på ekspansjonen som kommer til konsoll i morgen! Ser ganske artig ut, gleder meg til den kommer på PC.

Lenke til kommentar

Vel, når jeg har den statsen så har jeg prioritert vekk sniperrifle-/pistolskills. Så det er på en måte bare Bloodwing jeg har å stille opp med, selv om jeg begynner å få en forholdsvis god level på nesten alle våpnene (launcher ligger fortsatt på 0 og den måleren har knapt flyttet seg mot høyre). Men ja, Mordecai har på en måte overtatt litt for Roland føler jeg, særlig når helseregen går på hele laget via classmod - men da får jeg jo problemet med at jeg mister Bloodwingstatsen min som blir forbedret av classmoden jeg bruker nå.

 

Det eneste jeg egentlig mangler er ammoregen, men det finnes ikke. Like greit, spillet blir kjedelig når man får ammo i fanget. Dessuten er ammo en kjapp måte å få challenges som går ut på å kjøpe ting.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Fordelen med Scorpio er at den beskytter deg, og den irriterer fiender nok til at de går etter den og ikke deg, noe som gir litt pusterom og mulighet til å skyte tilbake. Jeg opplevede vel alikevel mest at den aldri drepte særlig mange men heller skadet dem såpass at jeg kunne avslutte jobben. Problemet med det er at den ikke skifter mål før målet er dødt, og velger den da ut fienden med met liv så står du der og kan fort bli like overkjørt som du kunne blitt uten at du satte ut turreten.

 

Dessuten er den jo ikke smartere enn at den skyter bulker i det som er hvis fienden har tatt til vettet og gått i skjul.

 

Og for å nevne Bloodwing enda en gang så vinner den i gjemsel hver gang.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det var gledelig å høre.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Sværrt skuffende boss, er ganske sikker på at jeg kunne tatt den i melee siden jeg gikk tom for skudd å alien våpenet jeg fant var ubrukelig måtte jeg gå i melee.

prøvde på det da jeg gikk tom for ammo,bossen hadde nesten ikke hp igjen.Holdt på i ca 20 min men måtte gi opp da det ikke så ut som det minket på hp søylen hans selv om jeg så jeg gjorde skade.Kanskje en form for bug??

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd tilleggspakken...Zombie land?

ja,har runda det.var brukbart stort og ca 10 nye quester.Absolutt verdt 800msp.Har to level 50 char. så jeg er gått litt lei,gidda ikke å gjøre Braaaain questet ferdig men gjør det vel senere engang siden det følger med en achievement....
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...