Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Hvordan funker det på xbox i forhold til å hoppe inn og ut av spill på mp? Lett/vanskelig å finne tre andre av tilsvarende lvl for å gjøre oppdrag?

hvis du går inn på qustom match vil du få opp en god del alternativer hvor det står hvilket level hosten er på ihvertfall.pleier automatisk å finne spillere/hosts som er på ca de questene du holder på med,evt siste savestedet du begynner fra med din singelplayer char.Det største probl. jeg har hatt er :connection til host lost,hender litt for ofte etter min smak.Har også blitt kicka av hosten noen ganger men har stort sett hatt positive erfaringer med MP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting som er fint med multiplayeren uansett om du får våpen eller ikke er at butikkene også får bedre utstyr. Jeg har lenge hatt Transfusion-granatmodden, da jeg ikke ser nytten i de andre. Problemet er at den er forholdsvis lav på damage (89) i forhold til for eksempel Mirv eller Explosive, men i en butikk her om dagen fant jeg en med 111 skade per granat. Transfusion altså. Må si meg fornøyd med det!

 

Har forøvrig begynt å leke meg litt med å joine random spill, jeg syns det funker overraskende bra.

 

Min kjære lvl 41 Roland er nå ødelagt for alltid :(

 

Spilte litt online i dag, og da oppdaget jeg at jeg ikke hadde noe Scorpio Turret. Joina nytt spill og da hadde jeg alt som før, men så spilte jeg single player med Rolanden min og da viste det seg at han faktisk er som en lvl 1 å regne. Jeg har 00 i weapon effeciency og heller ingen skills. Levlet opp til 41 og da måtte jeg aktivisere Scorpio turreten som action skill. Med andre ord kan jeg se frem til å få 9 poeng å distrubere før det er slutt. Med andre ord kommer jeg aldri til å få level 50 uten å grinde mindre fiender, noe som kan ta fryktelig lang tid. Ikke trenger jeg level 50 heller, når karakteren på lang vei er ubrukelig.

 

Så forbanna skuffa...

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ai, det er leit å høre :(

Men, man burde alltid ta en kopi av charactern sin i ny og ne, bare for å være på den sikre siden.

Noe av det samme opplevde jeg når jeg var på lvl 13 med min hunter, fy så forbanna jeg ble. <_<

 

 

Hvordan gjør man det? Går inn på saved games-mappen og kopierer saven eller noe slikt?

Lenke til kommentar

Det kjipe er at det tar faktisk en stund å få en lvl 41 karakter. Det aller kjipeste er alle våpnene han har jeg nå ikke lenger får brukt, men som jeg vet jeg ikke vil finne igjen. ARGH!

 

Med mindre jeg joiner noen som gidder holde på dem for meg til jeg joiner med ny char som får gå rundt med dem så lenge da...

 

 

Lenke til kommentar

Ai, det er leit å høre :(

Men, man burde alltid ta en kopi av charactern sin i ny og ne, bare for å være på den sikre siden.

Noe av det samme opplevde jeg når jeg var på lvl 13 med min hunter, fy så forbanna jeg ble. <_<

 

 

Hvordan gjør man det? Går inn på saved games-mappen og kopierer saven eller noe slikt?

 

***/Documents/My games/Borderlands/Savedata

 

Der finner man forskjellige saves ut i fra hvor mange characters du har.

Da er det bare å kopiere den fila du vil ha, si Save0001 og forandre filnavnet til Save0002 for eks, hvis det ikke allerede er en fil der som heter det ;)

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Fant også ut at jeg har mistet alle mine artifacts (Level 3 exploding, level 3 corrosive, level 1 electrical, level 1 fire). Så jeg sitter egentlig tilbake med en forholdsvis ubrukelig karakter, selv om jeg har fått tilbake 36 skillpoints. Scorpioen gjør ikke nok skade lenger, og jeg flyr rundt med våpen jeg føler jeg knapt vet hvilken vei kula kommer ut av. Playthrough 2 er ikke for en karakter uten ekstrahjelp.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Tja, litt avhengig av hvor du er i spillet vil jeg si å regenerere ammunisjon egentlig ikke har stor verdi. Man finner alltid kuler, og de koster heller ikke så mye i butikken. Classmoder som gir større ammunisjon, en bedre Scorpioturret eller mer skade er nok mer verdt. Og skulle det i tilfelle skorte på kuler er det bare å gå med Support en liten stund.

 

Husk forøvrig at classmodder ikke gir deg ferdighetspoeng på ferdigheter du ikke har poeng i selv enda (har du Support-moden som gir turreten ammoregenerering uten å faktisk ha ammoregenerering på turreten i utgangspunktetet regenererer altså ikke turreten ammunisjon), og derfor kan du fort ende opp med å bruke mods som faktisk gir deg ingen eller veldig små bonuser. Det kan derfor lønne seg å forandre ferdighetspoengene sine etter hvilken classmod du bruker, men det er mest for de som er sykt opphengt av detaljer. De aller fleste fiender dør nemlig uansett.

 

 

Lenke til kommentar

Da fikk jeg runda det igår også. Endte på level 36. Fikk meg en overraskelse på The Vault. Trodde det skulle være noe helt annet. Så da blir det bare mp på meg fremover. Håper AlfF4 og Krazy får Gamespy til å fungere igjen også. Hvis det er flere som har lyst å joine oss så legg oss til, vi er en 5-6 stykker som spiller jevnt og trutt.

 

Nick: Bocoraton

 

Og vi spiller på PC forresten.

Lenke til kommentar

Da har jeg og "rundet" Første del av spillet :) Interesann vinkling på slutten må jeg si litt overaskende da jeg hadde trodd andre ting. Men veldig spennende!

Har startet på andre gjennomspilling med min soldier.

Meget godt spill. Så venter vi også på en DLC i disse dager tenker jeg. (kommer på ps3 og xbox360 24.nov.2009 sies det)

Blir spennende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...