Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Jepp, den er ganske brutal!

 

Fler av mine våpen:

 

 

 

Her er launcheren jeg ikke blir fornøyd med. Bildet lyver litt, siden den skyter ut 3 raketter om gangen.

post-199-1099423961_thumb.jpg

 

Pumpehagla jeg brukte lenge. Meget god, 35 x11 damage men nå har jeg en som er bedre, dog har litt lavere accuracy og mangler elemental damage.

post-76-1099424190_thumb.jpg

 

Denne så jeg faktisk i en quick look på Giantbomb.com, og lurt på om jeg vil få den selv. Gleden var derfor stor når den dukket opp som en premie i sta, selv om selve våpenet ikke er særlig bra.

post-63-1099424822_thumb.jpg

 

Denne kjøpte jeg i dag. Greit å ha en ok pistol som ikke heter Pestilent Defiler også, dessuten har jeg lett etter et våpen med god firedamage.

diskaxx.reg

 

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rakkettkasteren din så jo passe heftig ut...

Setning de har tilføyd noen av våpnene er jeg glad i, et lite lyspunkt i den nokså triste hverdagen på Pandora.

 

Vel, den er ikke heftig hehe.

 

Jepp, de er ganske artige. Dessuten er de jo et hint om våpnene. Slik som med The Dove (Sometimes I forget to reload), som faktisk ikke bruker ammunisjon.

 

Bilkøringa er veldig bra syns jeg, bare man blir vant til den. Pass på skjoldet ditt, og kjør for all del over alt du kommer over så fremt du føler bilen tåler det. Pass opp for tønner!

Lenke til kommentar

Rakkettkasteren din så jo passe heftig ut...

Setning de har tilføyd noen av våpnene er jeg glad i, et lite lyspunkt i den nokså triste hverdagen på Pandora.

 

Vel, den er ikke heftig hehe.

 

Ut ifra min erfaring så virker det som om non-elemental launchers er best (forutenom mot guardians), og single-shot har mye mye bedre eksplosjons-radius. Alle launchers uten elemental damage gjør explosive damage som default uansett som stort sett funker på alt.

 

EDIT: hmm, hadde ikke lagt merke til at class mod'en min bare gir explosive og ikke launcher damage :p Så er sannsynligvis ganske annerledes hvis man ikke spiller Brick.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Kan man adde flere elemental effects til bloodwing? Har en drøss med artifacts, men vet ikke om jeg kan adde flere enn en effekt av gangen?

 

Om du klikker på artefacten i skills treet ditt, kan du velge hviken effekt Bloodving skal ha, om effekt at all.

I utgangspungtet 1 effekt av gangen, denne kan imidlertid forsterkes av 3 artefacter. Disse tropper typisk av Ants, eller i gjennomgang 2 Hi tech skags :D

Lenke til kommentar

Da var spillet fullført!

 

Level 37 Soldier.

 

Alt i alt må jeg si spillet er meget godt, men jeg er vel blandt dem som finner større glede i singleplayer enn multiplayer. Slippe å mase om loot, muligheten til å spille i mitt eget tempo og det at jeg selv får alt jeg finner er gull verdt.

Lenke til kommentar

har rundet spillet 2 ganger mer Mordecai og nådd level 50 + alle achievementene.Begynte på nytt med Siren som jeg nesten bare har brukt på MP.Er snart level 30 og kan vel si jeg begynner å bli litt lei.Ser ut som mye av det beste utstyret,spesiellt shields, er å finne i Old Haven.Sikkert pga "vanskelige" motstandere der....

Lenke til kommentar

Da var spillet fullført!

 

Level 37 Soldier.

 

Alt i alt må jeg si spillet er meget godt, men jeg er vel blandt dem som finner større glede i singleplayer enn multiplayer. Slippe å mase om loot, muligheten til å spille i mitt eget tempo og det at jeg selv får alt jeg finner er gull verdt.

Eneste problemet jeg har opplevd til nå i multiplayer (spilt en gang med guttorm) var at ingen ville ta opp de forksjellige våpnene. Har ikke hatt erfaring med online på public games siden jeg ikke har orket å prøve enda. Frykter små barn som skriker i mikrofonen og sutrer over at de ikke fikk det de ville ha. :(

Lenke til kommentar

Ingen ville ta opp våpnene? Hva mener du? Det er jo en stor fordel å plukke opp alt som er og selge så fort man finner en maskin. Og folk som ikke gidder spille med de andre plukker da opp alt som er og driter i hva andre måtte mene.

Enkelte folk her i verden er ikke grådige. Så når to "ikke-grådige" spiller sammen blir det en del våpen som ligger igjen. Ikke morsomt å bli bannlyst etter at man plukka opp et våpen til 100000$. Men i public, der er det andre boller. Den raskeste som får pengene. :rolleyes:

Lenke til kommentar

Begge ville være hyggelige og ikke grådige, dermed tok ingen våpnene. Blir på en måte waste of dolleras da, men samtig en hyggeligere spill opplevelse, pga at man kan umulig føle seg snytt. Vi tar hver sitt neste gang Lex ;)

Jeg fikk en syk sniper rifle da, som jeg nermest tok siden jeg spiller Mordecai, desverre ble den ikke lagret da Bluescreen of death kom like etter.

Vi får plukke noe lignede opp senere, men jeg er på jobb nå så det blir en stund til.

 

Å spille Online med folk man ikke kjenner er ikke morrsomt, det er bare survival of the fitest.

Lenke til kommentar

Da var spillet fullført!

 

Level 37 Soldier.

 

Alt i alt må jeg si spillet er meget godt, men jeg er vel blandt dem som finner større glede i singleplayer enn multiplayer. Slippe å mase om loot, muligheten til å spille i mitt eget tempo og det at jeg selv får alt jeg finner er gull verdt.

Eneste problemet jeg har opplevd til nå i multiplayer (spilt en gang med guttorm) var at ingen ville ta opp de forksjellige våpnene. Har ikke hatt erfaring med online på public games siden jeg ikke har orket å prøve enda. Frykter små barn som skriker i mikrofonen og sutrer over at de ikke fikk det de ville ha. :(

 

Derfor har vi mute. Det er litt for mange sånne, men som oftest vil du møte generelt hyggelige folk. Ble levlet av å spille med noen folk på lvl 50 i 50 zoner. Masse levler og jeg trenger ikke å bekymre meg for noen fiender.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...