Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Andre enn meg som opplever problemer med online spilling? Spilte en stund igår med en som hadde joinet meg. Da gikk det helt fint. Men jeg får ikke joinet noen. Og en annen jeg skulle spille med idag mistet hele tiden forbindelsen etter noen min.

Har stresset med å prøve og åpne noen porter en stund nå, men ser ikke ut til å hjelpe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spiller på ps3. ble lvl 31 igår. nærmer meg slutten virker det som. har prøvd litt online med hunter. men folk er som ravner. rekker ikke se på ett våpen engang før noen har raska med seg rubbel og bit. nei. online sugde syns jeg. trur jeg må få en kompis til å digge dette spillet før jeg tenker på noe mer online spilling.

 

For the love of god fiks looting systemet ;)

 

Men nå som jeg har spilt det såpass mye så må jeg si jeg gleder meg til zombie pakka :) kan bli et fin fint avbrekk :)

Endret av looney79
Lenke til kommentar

Den første menyen du får opp er for å kjøpe - se øverst til høyre så vil du finne piler du kan bla deg til selgemenyen og kjøpe tilbake-menyen.

 

Level 11 soldier nå, og jeg må si jeg storkoser meg. Utrolig heftig lydbilde, herlig humor, godt gameplay og god grafikk sikrer nok Borderlands et langt liv på min PC.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Noen andre som syns dette er årets beste spill hittil og det kommer fra en halofanboy.Nå som det er sakt finnes det ikke spill uten feil og borderlands har også sine småfeil som f.eks: Du kan bare tracke 1 quest om gangen og noen flere kjøretøy hadde verdt kjekt.

 

Begge disse tingene er noe som lett kan fikses med patch eller dlc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...