Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slang inn en liten avstemning for å se hva folk synes så langt, og slik at de kan overbevise folk om å kjøpe, eventuelt ikke kjøpe spillet ;)

 

Info om poll'en:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Dette er en offentlig stemning så vi ikke risikerer at noen douchbager bare stemmer lavt på pur f. All form for dette vil bli rapportert til en moderator
Endret av Erik
Lenke til kommentar

Fullførte nettopp spille (med fullføre mener jeg level 50 & 1000/1000)t med 9999999 Dollar, og noen våpen som kanskje ikke burde vært med i spillet. Fant en very rare SMG som tok 1500 per skudd, samt at den hadde Lvl 4 på Fire og en rød text: No need for water around this baby.

 

fienden mistet ca. 900x7 i sekundet + de vanlige 1500 per skudd så det ble ganske lett på slutten.

 

Ga spillet en 4´er, ettersom det kunne vært vanskeligere, mer varierende mtp. oppdrag ol. og flere typer fiender...

 

Men et artig spill med co-op. Så en 2´er er mer en nok velkommen :)

Lenke til kommentar

Fant nettopp en blast master class mod til berserker som har en verdi på ca. 18000. Jeg har i underkant av 19000 i lommene. wub.gif

 

 

Har i over kant av 100000 jeg men ikke en dritt å bruke dem på, annet enn høyre regninger ved New-U stasjoner.

Kom kanskje ikke tydelig fram, men det jeg mente var at jeg fant den som loot.

Med andre ord jeg fikk doblet formuen min.

 

Har merket at folka i gearbox har lagt fram propaganda i form av en quest mot tobakk.

Lenke til kommentar

Beklager, feil ord. En opplysning. :whistle:

 

Solgte alt jeg hadde med meg (ikke det jeg bruker) og fikk økt pengene med ca. 140%

Det er en grunn til å selge hver gang du er nær en automat.

 

EDIT: Åpnet en boks med våpen og Lillith sier: Look at all this stuff. En hvit pistol ligger der... Jeg tenker: Ikke mer?

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Jeg er nesten redd for å gå rundt med for mye penger. Mister så jævlig med penger hvis jeg dør då. Har mister 10 000 doller et par ganger <_<

 

Det er ikke så mye, vent til slutten av spillet når du har bortimot 1 mill på kontoen. da mister du ca. 90 000-120 000 dollar hver gang du dør. Det er kjipt det!

 

EDIT: jeg trur/tipper New-U station tar sånn ca. 5-10% av pengene

Endret av ThaBuG
Lenke til kommentar

Jeg opplevde nettopp en bug..

Jeg har en talent som gjør at jeg tar 160% mer liv i nærkamp når jeg er i phasewalk.

Så viser det seg at jeg tar 600-700 liv utenfor? :rolleyes:

Snakker vi dårlig programmering eller er Lillith sykt god i nærkamp? Sloss mot diverse crawlers vel og merke.

 

EDIT: Tar ca. 70-80 liv etter phasewalk.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Kjempespill sålangt, men føler det er litt "rotete" noen steder, og det irriterer meg grønt at du stort sett bytter automatisk til det nye våpenet du plukker opp. Noen måte å endre dette?

Har ikke kommet så langt ut i spillet enda, men bare testet ut de forskjellige karakterene. Må si jeg liker Roland best foreløpig, og gleder meg til å komme lenger ut i historien.

 

Bare å adde meg! :) Gamertag: ChrisChucklhead

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...