Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vault quest, trenger hjelp.

 

Jeg skal hente en artifact som jeg har fått i oppdrag fra en oppslagstavle. Der møter jeg 3 fiender som nesten ikke mister liv når jeg skyter på dem. Er det en spesiell type våpen jeg trenger for å ta dem, eller bør jeg komme i høyere level? Er i level 22. De er i 21.

 

Lenke til kommentar

Vault quest, trenger hjelp.

 

Jeg skal hente en artifact som jeg har fått i oppdrag fra en oppslagstavle. Der møter jeg 3 fiender som nesten ikke mister liv når jeg skyter på dem. Er det en spesiell type våpen jeg trenger for å ta dem, eller bør jeg komme i høyere level? Er i level 22. De er i 21.

 

 

Bruk et våpen med electricdamage(de med lyn på). Da faller dem fort :D

Lenke til kommentar

Vault quest, trenger hjelp.

 

Jeg skal hente en artifact som jeg har fått i oppdrag fra en oppslagstavle. Der møter jeg 3 fiender som nesten ikke mister liv når jeg skyter på dem. Er det en spesiell type våpen jeg trenger for å ta dem, eller bør jeg komme i høyere level? Er i level 22. De er i 21.

 

 

Bruk et våpen med electricdamage(de med lyn på). Da faller dem fort :D

Takk, men brukte opp alt av ammo, har dessverre ingen våpen med elektrisk skade.

Pumphagle og utnyttelse av omgivelsene funker lenge. B)

Lenke til kommentar

stemte 5. spiller det på ps3 foreløpig. straks ferdig regner jeg med. lvl 35 roland. Elsker den figuren. Skal over på pc etterhvert kjenner jeg. håper jeg får joine ett par av dere her på noen games da. for pug i dette spillet har jeg kun dårlige erfaringer med.

 

ett par patcher og zombie island så ligger vel dette spillet rundt 5.5 for min del. :) funnet ett par snasende hagler men er langt mellom dem.

 

combat rifle har jeg lvl 16 på nå :) gjør pen skade da ja.

 

Jeg har så elendig flaks med drops. lvl 35 og fortsatt litt grønt her og der. ikke funnet ett eneste legendary. grrrr. :p

 

 

ps: quest monster.

gled dere til skag hive? svær monster dyr som ligner på (hmmm åssen si dette pent :p ) i trynet. lo godt første gang jeg så han.

 

Endret av looney79
Lenke til kommentar

Fått spilt litt med en venn nå, og må si det er ganske artig. Vi spilte ikke så veldig seriøst og rotet for det meste rundt i område nummer 2 og skøyt random fiender.

 

Hadde også en del dueller. Ganske artig, selv om det jo er meningsløst så vidt jeg kan se. Særlig fordi han hadde oppgradert sin turret til å skyte den raketten, så jeg døde ganske fort. Men fant fort ut at min bazooka drepte ham på to raketter jeg hadde skutt før tårnet hans var ferdig med å sette seg ut. Fikk til slutt 17 seiere til sammen.

 

Ellers kan jeg ikke si jeg oppfatter bazookaen som spessielt god i spillet, og har omsider funnet ei pumpehagle det oser respekt av. Brukte den man får av en boss ganske lenge, men denne gjør stor skade, har i tillegg corrosive damage, forholdsvis god accuracy, kjapp fire rate og 6 (7 siden jeg har utvidet magasinkapasiteten min gjennom skill) skudd i magasinet.

 

Jeg må nesten le av hvor groteske noen av dødseffektene er. Særlig den med syre hvor man ser fienden smelter litt sakte bort i en grønn sky og bare maska blir liggende igjen på bakken!

Lenke til kommentar

Ellers kan jeg ikke si jeg oppfatter bazookaen som spessielt god i spillet

 

Har absolutt motsatt erfaring, sleit som f med Brick helt til jeg fikk tak i en launcher, etter det så var det ingen utfordring i spillet i det hele tatt. Hadde sannsynligvis litt flaks da siden en av de først jeg fant hadde en god slump +dmg, men det var sånn at alt av normale fiender døde på ett skudd så lenge jeg traff i nærheten av dem. Føltes nesten som å spille Mordecai, bare at jeg ikke behøvde å sikte i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Ellers kan jeg ikke si jeg oppfatter bazookaen som spessielt god i spillet

 

Har absolutt motsatt erfaring, sleit som f med Brick helt til jeg fikk tak i en launcher, etter det så var det ingen utfordring i spillet i det hele tatt. Hadde sannsynligvis litt flaks da siden en av de først jeg fant hadde en god slump +dmg, men det var sånn at alt av normale fiender døde på ett skudd så lenge jeg traff i nærheten av dem. Føltes nesten som å spille Mordecai, bare at jeg ikke behøvde å sikte i det hele tatt.

 

Jo da, det er vel det som er så moro med dette spillet - jeg har nok våpen og ting du finner fullstending ubrukelig. Men Brick har eksplosiver som hovedvåpen så det er ikke nødvendgvis så rart hehe.

 

@Lexiboij: Har funnet og brukt kun ett våpen med slikt sikte faktisk. En SMG, så jeg gadd aldri sikte uansett. Spray and prey ^_^

Lenke til kommentar

Mistet nettopp 17000 på å kjøre utenfor "lovlig" område. og kjørte på to tønner med radioaktivt innhold. Bilkjøring er tydeligvis ikke noe for meg. whistle.gif

 

Har hatt et par mindre heldige opplevelser i bil selv, seinest en nå nettopp. Level 23 fiender og eksplosive tønner er dumt å kombinere i en og samme kollisjon. Men jeg må si jeg liker kjøringen i spillet. Det vil si, jeg liker kartene. De er store nok til at man setter pris på å kunne kjøre, og små nok til at man kan gidde å gå enkelte steder. Selve kjøringen er uvant, men den sitter godt etter litt prøving og feiling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...