Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Roland er morsom å spille med men jeg synes han egner seg mest om jeg spiller coop..

 

Singel player må jeg si Lilith eller Mord...

 

Spiller kun med Lilith nå pga elemental.Phase walk er ok,men jeg bruker den mest til å komme meg unna trøbbel med.

 

Bruker mest pistoler eller smg med kuler som får fienda til å brenne.

Rått :)

Lenke til kommentar

Man, dette spillet er rett og slett hensynsløst. Jeg dro inn i en hule som en level 11 Soldier og forventet en hard kamp siden oppdraget var anbefalt for level 15 og oppover, men helvete heller. Den hulen skulle jeg renske, koste hva det koste ville, og etter å ha slåss mot flerfoldige grupper på 10-15 fiender som ikke engang gav meg pusterom i tre timer var den rensket. Takk gud for hagler, maskingevær og gode skjold.

 

Brutalt fett å gå ut av hulen igjen, nå fem levele sterkere, og bokstavelig talt rive motstanderne på utsiden i små biter med hagla.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

spiller på ps3 jeg å. Elsker roland. men tenkte å teste ut mordecai som coop figur.

 

har en ubrukt mic liggende ett eller annet sted. kanskje på tide å dra den frem? :p hehe

 

 

psn er: Looney79

 

Men spiller veldig lite online til jeg har fullført spillet minst en gang.

Fant en sånn class ting igår for hunter. trur jeg må prøve å lage en split-screen coop og se om jeg kan bruke en char som "bank" på den måten :p

Lenke til kommentar

Roland suger i singel player,etter MIN mening...i coop er han bra pga healing..

 

Mord er rå pga bloodwingen synes jeg.Lilith er rå pga elemental..

 

Men nå er det jo slik at ALLE karakterene kan bruke elementvåpen,så egentlig er det ett fett om man digger elementvåpen.

 

Nå er jeg Mord med et ildvåpen og det duger like bra som med Lilith.

Lenke til kommentar

Hva er de absolutte minimumkrav for å kjøre Borderlands? Jeg har en kamerat som sitter med en ikke i nærheten av moderne laptop. Den har kjørt L4D, Kill Floor og Modern Warfare ganske ok i det siste.

 

Edit: Bør man ikke spille som Lilith nå pga buggen dere nevner?

Endret av Yzer
Lenke til kommentar

phasewalk herpa? Oo er ikke det hos meg. hvordan er den herpa hos dere andre? du må jo oppgradere action skillen med slike artifacts for å få den til å gjøre skade på folk f. eks. Phasewalk er jo fin som juling. 3 stykker pepprer løs på deg. phasewalk. flank dem og fyll dem med bly. ELSKER den :)

 

Phasewalk melee angrepet tar ikke like mye dmg som egentlig den skal! Flere folk som har spillet til xbox sier det, Jeg vet at man kan bruke artifacts og booste den, men det er bare extra dpsen..selve phasewalken kan bli syk hvis man slår fiendene når man er i phasewalken, og når man gjør det skulle den tatt 100% dmg, men egentlig så tar det 60% eller 50%! Håper du skjønner hva jeg mener :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...