Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropo glitch, sitter her og laner borderlands med 3 kompiser. Han ene kjøpte en grenade mod hos vendor, og grenade mod'n havna i inventory'n til alle sammen, men den fungerer bare hos han som kjøpte den. Liten og ubetydelig, men en bug nonetheless.

Kan være at han har brukt et skillpoint som gjør at teamet også får ammo han kjøper. Vet det er mulig å bruke skillpoeng som gagner hele teamet men husker ikke akkurat i hva,eller om dette gjelder alle karakterene.

 

Spillet er på sitt beste på 2nd playthrough for å si det mildt. Det er da de vanskelige fiendene dukker opp, men til gjengjeld så kommer +40 Level våpnene opp, og de er rett og slett awesome :)

 

Storkoser med på starten an 2nd p. og har ingen problemer med å få spilt meg opp til level 50 :)

Høres bra ut,er bare på level 29 selv men har fri etpar dager snart så det blir mer tid til spilling:)

Lenke til kommentar

Spillet er på sitt beste på 2nd playthrough for å si det mildt. Det er da de vanskelige fiendene dukker opp, men til gjengjeld så kommer +40 Level våpnene opp, og de er rett og slett awesome :)

 

Storkoser med på starten an 2nd p. og har ingen problemer med å få spilt meg opp til level 50 :)

 

Etter hva jeg har erfart så er vanskeligheten i spillet veldig varierende for hver gang man spiller gjennom. Avhengig hvilket level man er og hvilke våpen man finner så kan den samme tingen være kjempelett eller kjempevanskelig. Det er også en svakhet synes jeg siden man til tider er såpass OP at man bare kan løpe gjennom alt, mens andre ganger så har du ikke sjanse i havet fordi du har hatt uflaks med våpen. Det er ingen naturlig progresjon at desto lenger du kommer ut i spillet desto vanskeligere blir det.

Lenke til kommentar

Dette spillet er knallbra i singelplayer , og jeg har ikke testa multi enda wink.gif Koser meg !

 

 

Samme her. Elsker å gå rundt og kose meg alene uten å måtte mase meg gjennom oppdrag med 3 andre.

 

Level 19 nå, og det bekymrer meg på en måte litt. For det første går det så utrolig fort å få nytt nivå, for det andre ser jeg at jeg ikke har så lenge igjen før jeg har rundet det hvis dere fullfører det på rundt nivå 30. Og jeg roter fortsatt rundt i statren av Pandora.

 

Sant skal sies, jeg har gjort samtlige quests som ikke er tilknyttet historien enda så det kan jo skyldes det.

 

Og er det bare jeg som ikke finner noen gode pumpehagler? Jeg har en helt grei en med shockdamage, men jeg finner jo mange andre våpen (særlig assault rifles) som er ganske drøye. Spiller som Roland, som har pumpehagler og assaults rifles som spesialitet.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte spillet på Steam en god stund før det kom, og begynte å spille på fredag. Har kommet til level 21 nå. Fikk en kompis til å skaffe spillet også, slik at vi kunne spille sammen... Men så klarer vi ikke å finne hverandres private server! Hva skjer? Vi klarer å starte opp og bli med i hverandres public-server, men da må man slite med at alskens tullebukker også skal være med og plage oss. Hva er problemet her egentlig? Har aldri hatt problemer med å joine hverandre i andre spill tidligere. Er det spillets feil?

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt tidligere i denne tråden er IDen noe så overaskende som Lexiboij.

Legger deg til neste gang jeg starter spillet.

 

Er selv level 18 siren og er storfornøyd med spillet så langt. Har ikke sett nå mange forskjellige våpen til nå tough. Shotguns som du sier AltF4 har jeg ikke funnet noen som er spesielt imponerende.

Fant en combat rifle som har skudd som kan eksplodere. Yay...

Oppgradering til phasewalk som gjør at en ildkule oppstår når jeg går inn og ut av phasewalk.

Lenke til kommentar

Godtok forespørselen din Exia smile.gif

 

Er selv lvl 23 Soldier så vi burde jo kunne spille sammen med våre eksisterende karakterer.

 

Spørsmål om bossfight:

 

 

Hvordan i all verden skal man ta Mad Mel? Jeg dør så fort han kommer frem, blir skutt i fillebiter av hjelperne hans.

 

 

6505 spenn i New-U fee er sure penger.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

DE aller fleste har problemer å joine hverandre i private co-op , eller public for den saks skyld ! De fleste forum er fulle av slike poster og mange mener man må åpne porter og kjøre tricks for å få dette til. La meg bare si at multidelen på Pc er FUCKA OPP ! Det virker ikke tilfredstillende, en kompis og jeg har prøvd i helenatt å få til en private men uten hell.

Lenke til kommentar

DE aller fleste har problemer å joine hverandre i private co-op , eller public for den saks skyld ! De fleste forum er fulle av slike poster og mange mener man må åpne porter og kjøre tricks for å få dette til. La meg bare si at multidelen på Pc er FUCKA OPP ! Det virker ikke tilfredstillende, en kompis og jeg har prøvd i helenatt å få til en private men uten hell.

 

Man må åpne visse "utradisjonelle" porter for å kunne hoste.

 

http://boards.ign.com/pc_general_board/b5027/186352933/p1/?4

Lenke til kommentar

Godtok forespørselen din Exia smile.gif

 

Er selv lvl 23 Soldier så vi burde jo kunne spille sammen med våre eksisterende karakterer.

 

Spørsmål om bossfight:

 

 

Hvordan i all verden skal man ta Mad Mel? Jeg dør så fort han kommer frem, blir skutt i fillebiter av hjelperne hans.

 

 

6505 spenn i New-U fee er sure penger.

 

Lite svar til ALTF4!

 

 

Du kan alltid skyte fra åpninga! Så du ikke trenger å hoppe ned ;) Er bare et tips jeg tok opp en sniper og drepte han på denne måten!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...