Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå laster jeg det ned <_< for å se hvordan maskinen drar det. De kan bare takke seg selv. Husk å spørre om World release for Borderlands 2 gamer.no

 

Har kjøpt det på steam også for den som måtte lure. :)

 

prøvde det på pcen min akuratt, det krever ingen ting....kjørte det på laptop kjøpt for 1 år siden for 6000 kroner ;) mulig jeg kjøper det på ps3 senere ;) virket som et nice spill da

 

Cheers, har bestilt deler for 8k nå, så det var godt å vite :p

Neida, skulle oppgradere uansett, men nå skal det i vertfall ikke stå på hardwaren.

Lenke til kommentar

Hadde vært fint med noen nordmenn i friendslista som har linje til å være server. Jeg spiller i blant, starter på nytt når folk vil det. Level 12 er min høyeste character. Fadinaway (PC).

 

Får ikke til å serve en game selv uheldigvis, kan rett og slett ikke nok om det til å begynne å rote med porter osv. Må definitivt være en festsperre for et spill som dette at så mange sliter med det.

Lenke til kommentar
prøvde det på pcen min akuratt, det krever ingen ting....kjørte det på laptop kjøpt for 1 år siden for 6000 kroner

 

Kunne sagt det samme, men mtp. at min ett år gamle laptop som jeg betalte 6999 for kan kjøre crysis, risen, red faction: guerilla og veldig mange nye spill på High i god oppløsning så er ikke det en veldig god indikasjon :p Dette spille krever nok veldig lite i forhold.

 

Har forøvrig spilt opp Brick til level 18 nå og må si han tåler MYE mer enn Roland. Skal gå for maksimum overlevelse og skade(Tank og våpen-treet)

Endret av Martino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...