Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Noen andre som syns dette er årets beste spill hittil og det kommer fra en halofanboy.Nå som det er sakt finnes det ikke spill uten feil og borderlands har også sine småfeil som f.eks: Du kan bare tracke 1 quest om gangen og noen flere kjøretøy hadde verdt kjekt.

 

Begge disse tingene er noe som lett kan fikses med patch eller dlc.

 

Det hadde blitt forvirrende for min del, så det synes jeg er bra at det er sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fornøyd med at man tracker bare ett oppdarag om gangen, det er ikke verre enn å gå inn i menyen og bytte oppdrag. Syns det fungerer utmerket.

 

Noen som vet hvor bildene man tar av våpnene sine når man høyreklikker havner?

 

Og et spørsmål om en liten sidequest:

 

 

Er inne i Sledges hideout og ahr funnet en Claptrap som er skadet. Skal finne et reperasjonskit til ham men det er ikke der kartet sier det skal være. Noen som kan fortelle meg hvor jeg finner det?

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Fornøyd med at man tracker bare ett oppdarag om gangen, det er ikke verre enn å gå inn i menyen og bytte oppdrag. Syns det fungerer utmerket.

 

Noen som vet hvor bildene man tar av våpnene sine når man høyreklikker havner?

 

Og et spørsmål om en liten sidequest:

 

 

Er inne i Sledges hideout og ahr funnet en Claptrap som er skadet. Skal finne et reperasjonskit til ham men det er ikke der kartet sier det skal være. Noen som kan fortelle meg hvor jeg finner det?

 

 

 

Det ligger oppå noen rør der hvor det er merket.

 

Lenke til kommentar

Noen som vet om dette spillet hadde funka på pcen min?

 

Dette er specsa mine.

 

Windows Vista 32bit

Intel Pentium Dual CPU E2180 @ 2ghz 2ghz

3gig ram

ATI Radeon HD 3450 256mb ram

 

Anyone?

 

Vil tro det er nok, jeg kjører på medium på textures og game details og off på det meste ellers. Høyeste oppløsning kortet mitt takler. Er usikker på ram, (kjører rundt 70-80%) men du har nok CPU.

Lenke til kommentar

Synes det ble vanskeligere med aim assist. Må røre mye mer på musa når jeg skal sikte på noen annen.

 

Hvis noen lurer så heter jeg da Lexiboij, så det er bare å legge meg til hvis du ønsker å spille litt online.

 

Jepp, aim assist gjør faktisk mesteparten av fiendene vanskeligere å treffe, siden det legger til tilfeldig bevegelse av siktet. Det eneste det faktisk hjelper deg med er hvis du har problemer med å treffe i det hele tatt. Men hvis du klarer det på egenhånd og heller vil prøve å få litt crits etc så lønner det seg å slå den av.

Lenke til kommentar

Aim assits?

Har vi det?

La jeg ikke merke til.

 

Jeg har ikke steam versjon.

 

Alle har aim assist i options , under game options ! Og det finnes ikke en spesiell Steam versjon , Steam er bare en nedlastingsbutikk i de fleste tilfeller.

 

Har jeg forstått det riktig at hvis man spiller med aim assist OFF , så kan man headshotte mer mer (hvis man er flink) og dermed critte mer ?

Lenke til kommentar

Aim assits?

Har vi det?

La jeg ikke merke til.

 

Jeg har ikke steam versjon.

 

Alle har aim assist i options , under game options ! Og det finnes ikke en spesiell Steam versjon , Steam er bare en nedlastingsbutikk i de fleste tilfeller.

 

Har jeg forstått det riktig at hvis man spiller med aim assist OFF , så kan man headshotte mer mer (hvis man er flink) og dermed critte mer ?

 

Ja, med aim assist så må du hele tida sloss mot den tilfeldige ristinga for å treffe der du vil, mens uten så er det enklere å treffe hodet (eller andre ting på visse monstre) for å critte.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...